Sunday, July 03, 2011

NO PINK - słodkości u Karmelka



Ostatnio dużo się u mnie działo. Pozytywnie na szczęście. I z tego powodu, chciałabym trochę tej pozytywnej energii przesłać w świat. Z tego to powodu, rozdaję cukierki. A bardziej karmelki, bo to słodkości w klimacie iście starociowym. W papierkach nie uświadczycie różu. (6 papierków 30x30, 6 w rozmiarze 20x20 i 21 papierów 15x15. )Ani w guziczkach, może parę koralików, ale wóczas to róż bardzo przybrudzony. Dodatki, oprócz jednej tasiemki są z babcinych skarbów. Również i guziczki, mimo, że niektóre nie pamiętają dawnych lat, to jednak również z babcinej szufladki...

Zasady:

1. Chęć udziału zgłaszamy w komentarzu

2. Ponieważ blogowanie stwarza możliwości poznawcze, tym razem zapraszam do udziału wyłącznie osoby posiadające swój blog. Chcę zobaczyć, co tworzycie i poznać nowe miejsca.

3. Miło mi będzie, jeśli na Waszym blogu znajdzie się notatka o moim candy. Wystarczy jeśli umieścicie zdjęcie na pasku bocznym i podlinkujecie go.

4. Pacuszkę wysyłam wyłącznie na terenie Polski.

5. Zapisy do 31 lipca :)


Zapraszam do zabawy!





Serdecznie chciałam również podziękować Maggie za wygraną u niej w candy!!! cmok, cmok, kochana!

172 comments:

  1. Wow, jakie cuda i to ... pierwsza jestem???

    ReplyDelete
  2. ojojoj jakie pyszności:) ustawiam się na nie jako druga:)

    ReplyDelete
  3. A kiedy losowanie?

    ReplyDelete
  4. Madzik dobre pytanie :D :D

    zapomniałam o tym, hahahah

    ReplyDelete
  5. Skrzatka też łasa na babcine słodycze :)

    ReplyDelete
  6. Jakie cudowne Słodkości!!! Zgłaszam się i bardzo, bardzo chcę wygrać!!! Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  7. ooooooooooooooo jakie cuda!!!!!!!! co za wspaniałe papiery.. normalnie az ślinka cieknie... a guziczki....mrrrrrrrrrrr
    chyba będe płakać ..nie wiem czemu...

    zapisze sie to jasne. Takie skarby nie sa czymś co mozna minąc sobie bez zatrzymania.

    ReplyDelete
  8. Zapisuję się z chęcią ogromną na te cudne słodkości:) Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  9. I ja chcę wziąć udział w tym szaleństwie:)

    ReplyDelete
  10. This is my first time in here..and I ´m in love with your blog...so many wonderful things to be inspired!!!I´m follower now.
    I wish a wonderful week.
    Kisses and huges from Brazil
    Cynthia

    ReplyDelete
  11. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    ReplyDelete
  12. Super, cudowne te "starociowe" słodkości :)
    zapraszam do mnie: http://kotlewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mniam Karmelku!!!:):):) no to mi smaka zrobiłaś;D;D

    ReplyDelete
  14. I ja staję w kolejce!!!

    ReplyDelete
  15. CUDNE CUDNOŚCI I TE KOLORKI....MMMM....

    ReplyDelete
  16. Chętnie przygarnę i wykorzystam do niecnych celów!

    ReplyDelete
  17. Witaj Karmeleiro. Piszesz o celach zapoznawczych , a więc miło mi będzie gościć Cię w moich młodych skromnych progach. A ponieważ słodkości, które proponujesz, są niesamowite zapisuję się w kolejkę.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam jak Wodnik-Wodnika :)

    ReplyDelete
  18. Zgłaszam się do zabawy

    ReplyDelete
  19. Mmm! Uwielbiam takie nietuczące słodkości! ;) Banerek u mnie na pasku bocznym ;)

    dinitte.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. wow ile słodkości! piszę się po nie :)

    ReplyDelete
  21. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    ReplyDelete
  22. i ja staję w kolejce! :))

    ReplyDelete
  23. zgłaszam się :) i czekam na losowanie :)
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Anonymous8:15 PM

    To i ja się zgłaszam! Nie mogę przegapić tak wspaniałej okazji!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. Anonymous8:18 PM

    Zapomniałabym - bloga dodałam oczywiście do obserwowanych i podlinkowałam candy obrazek w menu bocznym po prawej stronie. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  27. Ja również staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. Ponieważ różu było u mnie ostatni sporo , przydała by się mała odskocznia ... Chętnie przygarnę takie kolorki ...

    ReplyDelete
  29. Żadnego różu? - To ja się zgłaszam :)

    ReplyDelete
  30. Faktycznie slicznosci przygotowalas, ja sie z checiá zapisze rowniez( co prawda jestemm zza granicy) ale gdyby mi sie poszczescilo podaje polski adres a wtedy rodzinka wysyla wszystko do mnie ;-)

    ReplyDelete
  31. zgłaszam się z przyjemnością.

    w zamian również zapraszam na cukierasy http://by-lejdi.blogspot.com/2011/07/cuksy.html

    ReplyDelete
  32. mnie to znasz, ale nowy adres bloga www.dusiowa.blogspot.com
    :*

    ReplyDelete
  33. Dopisuję się i ja do listy po słodkości ;o) Być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)

    ReplyDelete
  34. i ja sie ustawiam w kolejce:)

    ReplyDelete
  35. cukierasy wprost idealne dla mnie!! NO PINK - yeaaaah, nareszcie ktoś,kto mnie rozumie!! :D:D:D
    info w mojej cukierasowej zakładce - http://askowo.blogspot.com/p/candy.html
    i zapraszam Cię na moje candy (:

    ReplyDelete
  36. Ojojj.. uwielbiam starocie! i słodkości! i babcine koronki! i przybrudzony róż!! wszystko uwielbiam.. Chętnie garstkę tych cudowności przyjmę.. :)

    ReplyDelete
  37. I ja sie zapisuje z wielka przyjemnoscia :)
    zapraszam do siebie :)
    m-aniek.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. zaśliniłam monitor... ustawiam się w kolejce po te cuda! Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku). Pozdrawiam! :-)

    ReplyDelete
  39. ja i ja - znajdzie się dla mnie miejsce?

    ReplyDelete
  40. bez różu cukierki? a tak pysznie wyglądają!! :)

    ReplyDelete
  41. Bardzo chętnie staję w kolejce do tych cudeniek ;) Kto wie...

    ReplyDelete
  42. To ja też stanę grzecznie w kolejce :)

    ReplyDelete
  43. staję w kolejce po te cudeńka... :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  44. Piękności u Ciebie
    Spróbuję:
    http://moniaz125.blox.pl/html/

    ReplyDelete
  45. Super candy! I ja ustawiam się w kolejce:-)

    ReplyDelete
  46. To candy jest wspaniałe! Z wielką przyjemnością staję w kolejce po te słodkości :-)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  47. Dołączam się do zabawy i staję w kolejce :-)
    Pozdrawiam.
    Agnieszka z Odstresowni

    ReplyDelete
  48. super przydasie :) ustawiam się z ogromną radością w kolejce.

    ReplyDelete
  49. Zgłaszam się ! :)
    info o konkursie wraz z Banerkiem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com :)

    oraz zapraszam do mnie również na ROZDANIE ! :)

    ReplyDelete
  50. ale mi narobiłaś apetytu na te słodkości ...
    zgłaszam się szybciutko:)

    ReplyDelete
  51. Cudeńka do zgarnięcia więc wpisuję się i ja:)

    ReplyDelete
  52. to i ja sie zglaszam do zabawy :) info na blogu :)

    ReplyDelete
  53. I ja też jestem chętna. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  54. Mmmmmmmmm uwielbiam te klimaty, więc się chętnie zapisuję :) A i zapraszam na moje Candy: http://wioletkowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ale smakowitości mrrr ;) info w pasku bocznym

    ReplyDelete
  56. Smakowicie. :)) Staję w kolejce i zapraszam na candy u mnie :))

    ReplyDelete
  57. Fantastiko :))) Dopisuję się również :)

    ReplyDelete
  58. super słodkości, zgłaszam sie i licze na łut szczęścia :)
    Info już na arttscrap.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  59. Takie słodkości, karmelki cudne:)Może mi się poszczęści:) Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  60. Oj, to ja także zgłaszam się do tej 'pozytywnej energii' ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie - Kasia :)

    ReplyDelete
  61. Ja tez sie ustawiam :)
    http://monikaaa-monikaaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. ale cudowności, ustawiam się po nie z chęcią. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  63. bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy:)

    ReplyDelete
  64. Ojej, ojej!! Ja bardzo chętnie - uwielbiam takie "babcine" klimaty :)) Już biegnę dodać info u siebie :)

    ReplyDelete
  65. mniam jakie słodkości:)

    ReplyDelete
  66. Jestem raczkującą scraperką ze skromną ilością przydasi, więc marzę i marzę i ... zapisuję się na Twoje CANDY. Zapraszam do siebie na popatrzenie. Pozdrawiam Iza-belka

    ReplyDelete
  67. Zapisuje sie z przyjemnoscia!

    ReplyDelete
  68. Lubię takie starociowe klimaty

    ReplyDelete
  69. wow ale zestaw, zapisuję się:)

    ReplyDelete
  70. Oj, aż ślinka cieknie! Zgłaszam się, pełna nadziei na odrobinę szczęścia :)

    ReplyDelete
  71. Ja także ochoczo przycupnę przy tym suto zastawionym stole.
    Może zdołam uszczknąć okruszka?... Jakże byłabym rada...
    Zostawiłam info. u siebie i także zapraszam w me progi:
    http://chwilapasji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Mam ochotę na te słodkości, więc skorzystam z zaproszenia i dołączę do zabawy.
    Pogodnego dnia!

    ReplyDelete
  73. Ależ dobrobyt, może mi się uda... Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdawnictwo!
    Asia
    http://asia-majstruje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. jeszcze ja! koniecznie ;)

    ReplyDelete
  75. ile tego !!!
    ach kolorowo!
    i ja się zgłaszam, i ja, i ja!!!
    pozdrawiam
    http://adebska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Ja również z wielką chęcią stanę w kolejce po te wspaniałe słodkości

    ReplyDelete
  77. Ależ wysyp fajnych rzeczy :-))))
    Bardzo chętnie bym je przygarnęła ;-))
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  78. Choć jestem na diecie to takim słodkościom ciężko się oprzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  79. Może też spróbuję szczęścia? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  80. Jak ja lubię takie klimaty,trzymam kciuki za siebie

    ReplyDelete
  81. Zgłaszam się!
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/7037671/candy
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  82. kolorki na zdjęciu są super oj fajnie by było być wylosowaną pozdrawiam

    ReplyDelete
  83. Karmelku ale cudowności rozdajesz ... ustawiam się koniecznie ... http://ineskowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Zgłaszam się,świetne CANDY !
    be-kicai.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Mmm... zapisuję się na takie smakowitości :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. ustawiam się w kolejce :)

    http://wazkafioletowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Chyba będę setna :) ale warto spróbować...pozdrawiam i gratuluję bloga.
    www.petitdeco.pl

    ReplyDelete
  88. uwielbiam cukierasy! zapisuję się więc...

    ReplyDelete
  89. to ja też się zapisuje po te cudeńka http://nosafesecrets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. i ja się ustawiam :)

    ReplyDelete
  91. Ale cudeńka rozdajesz :) Z niecierpliwością czekam na losowanie!

    ReplyDelete
  92. Zgłaszam się! :)
    Link: http://annaklonowska.blogspot.com/2011/07/adnie.html
    Pozdrawiam ;]

    ReplyDelete
  93. ojej, jaka koleja, ale mnie to nie odstrasza i również staję po te cudności :):)

    ReplyDelete
  94. Ustawiam się w kolejce z nadzieją na odrobinę szczęścia

    ReplyDelete
  95. Ja bardzo chętnie! Szczególnie, że bez różu :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  96. Prześliczne nagrody!! Zgłaszam się!

    ReplyDelete
  97. Zgłaszam się :)

    ReplyDelete
  98. Lubię takie kolory, ustawiam się po te smaczne kąski.

    ReplyDelete
  99. Super nagrody więc koniecznie staję w kolejce :)

    ReplyDelete
  100. ja też się zapisuję, info już na blogu ;)

    ReplyDelete
  101. Och cuuuudowności... zapisuję się oczywiście !!!

    ReplyDelete
  102. jakie cudeńka :) zgłaszam się :)

    ReplyDelete
  103. To ja również poproszę o dawkę pozytywnej energii :)))
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  104. Jak bez różu, to jak znalazł! Jestem bardzo chętna :)

    ReplyDelete
  105. ojojojojojojojojoj....ale słodkości....no i jak tu sie odchudzać:)
    pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  106. Fajne to! zgłaszam się ;3

    ReplyDelete
  107. I ja i JA!
    Cudowne przydasie :)

    ReplyDelete
  108. Anonymous6:29 PM

    Ja tez chętnie postoje sobie w tej kolejce :)
    http://kartki-ajec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. Ustawiam się po takie kuszące słodkości i ja:)
    http://13pasji.blogspot.com/
    Info na pasku bocznym.

    ReplyDelete
  110. Bardzo odpowiada mi klimat tego candy :D
    Ustawiam się w kolejce ;)

    ReplyDelete
  111. Rozglądam się i oglądam, jestem nowicjuszem w blogowaniu, scrabooking to domena mojej siostry, która mnie motywuje do działania a tu tyle różności więc również ustawiam się w kolejce...i pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  112. Ale kuszace słodkości rozdajesz ustawiam i ja sie wkolejke.
    http://alicja11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  113. Zapisuję się koniecznie i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  114. ładnie to tak?
    teraz spać nie będę mogła bo takie cudowności proponujesz...
    ech...
    pozdrawiam wieczorową porą:):):)

    ReplyDelete
  115. Ohhh..ile wspaniałych rzeczy!! ja także staję do tej dłuuugiej kolejki :)

    ReplyDelete
  116. Wyrażam swoją wielką chęć udziału w zabawie;) http://galeria-kreatywnosci.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. nie moze mnie tu zabraknac! takie slodkosci!!! zapisuje sie i czekam na wyniki:)

    ReplyDelete
  118. w ogóle mi nie brak różu ;) i ja staję :))

    ReplyDelete
  119. Śliczne rzeczy aż się mienią i migają na Twe candy zapraszają, czyli nie wierzę, że się uda, ale jakbym się nie zapisała to na pewno by się nie udało. Super blog.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  120. staję w kolejce po słodkości ;)

    ReplyDelete
  121. Łoooo jakie kolejki :0
    Oczywiście chętnie przygarnęłabym przydasie :)

    ReplyDelete
  122. Chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    ReplyDelete
  123. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  124. Super cukieraski, "starociowe" , ale słodkie:) Ustawiam się po nie w kolejce :)

    ReplyDelete
  125. ustawię się w kolejce po cukieraski i jednocześnie zapraszam na moje cand :). Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  126. I cóż z tego że "no pink"?Ten zestawik jest i tak prześliczny!Grzecznie ustawiam się w kolejce.

    ReplyDelete
  127. ale słodycz! Mam wielką nadzieję, że wygram te śliczności bo na sam widok tych cudeniek wyobraźnia mi zaczyna pracować na wyższych obrotach

    ReplyDelete
  128. trochę pozytywnej energii zawsze się przyda :) a do tego gdyby udało się wygrać takie słodkości, to pełnia szczęścia, pozdrawiam

    ReplyDelete
  129. Mam ogromną ochotę na te słodkości. Oby mi się poszczęściło.

    ReplyDelete
  130. Oh, powzdycham sobie do tych słodkości i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam, Agnieszka

    ReplyDelete
  131. zdążyłam? mam nadzieje,ze tak! ja też ja też :)))

    ReplyDelete
  132. Zapisuje się!
    Notka: http://splatane-sluchawki.blogspot.com/2011/07/kreskowki.html

    ReplyDelete
  133. ustawiam się w kolejce i zapraszam o mnie:
    http://craftomanie.blogspot.com/
    pozdrawiam magda

    ReplyDelete
  134. OMG ile chętnych, no ale na takie candy to nie dziwne :) i ja się chętnie ustawiam

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  135. Witaj cóż za słodkości:) nie dziwię się, że taka kolejka się po nie ustawiła. Spróbuję i ja :)
    Zapraszam na mój blog - w niedługim czasie kolejne Candy:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  136. Cudowności rozdajesz!;)
    Zapraszam na zwiedzanie w moje skromne progi;)

    ReplyDelete
  137. A co mi tam - spróbuję :) Może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie :) Info o candy dałam na pasku bocznym.

    ReplyDelete
  138. Ja też chcę wziąć udział w losowaniu ;)

    ReplyDelete
  139. Anonymous3:46 AM

    Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    ReplyDelete
  140. mniam ,mniam jakie słodkości
    z chęcią wezmę udział w losowaniu ;o)

    ReplyDelete
  141. śliczne , nie mogę się napatrzeć, oczywiście zapisuje się w kolejkę ;)
    dessireart.blogspot.com

    ReplyDelete
  142. wszystko chcę! :) http://szafranowetwory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  143. Anonymous9:16 AM

    ojej, jakie cudeńka!!!Staje po nie w kolejce, bardzo bym chciała żeby mi się poszczęściło:-D

    ReplyDelete
  144. Cudne candy z wielką chęcią się zapisuję :).

    ReplyDelete
  145. To i ja do kolejki wskakuję :-)
    banerek na http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/ zapraszam również na candy na moim drugim blogu
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  146. ustawiam się w kolejce:-)))

    ReplyDelete
  147. W takim razie i ja staję w kolejce :) Może szczęście tym razem się i do mnie uśmiechnie.
    http://selennea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  148. ja też się chętnie ustawię w kolejeczce :)

    ReplyDelete
  149. To jeszcze ja! Bo te kolorki są cudowne! :)

    ReplyDelete
  150. zero różu JAK MIŁO :) :) :)
    pięknie tu
    ustawiam się w kolejce po te cudaśne cukierasy :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  151. Pięknie tutaj! Uwielbiam candy, więc ustawiam się w kolejce. Info już na blogu jest: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  152. O na razie ostatnia, no ale może się uda. Warto spróbować dla takich słodkości!

    http://theworldofursula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  153. ja tez sie pisze i zapraszam oczywiscie na mojego bloga: http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  154. Ileż słodkości!
    Zapisuję się i zapraszam równizę na moje candy.
    www.trabaya.blox.pl

    ReplyDelete
  155. Anonymous9:12 AM

    wow! super-puper candy!!!
    http://raznoe-interesnoe-poleznoe.blogspot.com/ wellcome

    ReplyDelete
  156. Ja również dopisuję się do tej długiej kolejki...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    ReplyDelete
  157. zgłaszam się ;] www.ksiazkimolaksiazkowegoxp.blogspot.com

    ReplyDelete
  158. Przesmakowite rozdanie :) Zgłaszam się. Info umieściłam i w pasku bocznym jak i w notce: http://whatshesdone.blogspot.com/2011/07/konkursowo.html

    ReplyDelete
  159. Zdążyłam? Bardzo chce wziąć udział w losowaniu:)

    ReplyDelete
  160. z wielka checia sie zapisuje na te cudenka :D jeszcze nic nie wygralam, wiec moze teraz dopisze mi szczescie :D a uwielbiam slodycze hehhe
    zapraszam http://krzyzyki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  161. I ja z przyjemnością ustawię się w tej ogromnej kolejce po słodkości:)

    ReplyDelete
  162. Ja również staję w kolejce po te cudeńka !!

    ReplyDelete
  163. piekne nagrody chetnie bym zabrala do domu :)

    ReplyDelete
  164. i ja się zapiszę,bo takie słodkości na pewno by mi się przydały :)
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  165. Ale super candy (zwłaszcza, że nie lubię różowego koloru). Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  166. To jeszcze ja prawie spóźniona ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  167. Smakowite cukierasy - nic dziwnego, że taki tłok, no i w takim towarzystwie miło jest postać. Pozdrawiam i zapraszam na wizytę u mnie

    ReplyDelete
  168. Oj... zapisuję się :-) Będzie motywacja do poznania nowej techniki jeśli wygram :-)

    ReplyDelete
  169. Zapisuję się i ja!
    Pozdrawiam serdecznie!
    An-i-ka
    http://an-i-ka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.