Thursday, September 18, 2014

Komplet notes i kartka na narodziny dziecka


Słodko, czy nie? Czy wyłącznie róż jest odpowiedni dla nowonarodzonej dziewczynki? Myślę, że wiele z Was stwierdzi, że nie, ale może się mylę? Jakie kolory alternatywne użylibyście dla Maluszka Chłopca i Maluszka Dziewczynki?

Mnie osobiście bardzo podoba się kolor szary, który łagodzi intensywność różu czy niebieskiego. I żółty ostatnio wydaje mi się uniwersalnym i przyjaznym kolorem. I te barwy użyłam do przygotowanie kompleciku dla Malutkiej Zuzy.

Przy robieniu tego kompletu sięgnęłam po dwie kolekcje papierów: Craft&You Hello Baby oraz Prima Free Spirit. W obu tych zestawach znajdziemy delikatne kolory, które ładnie ze sobą współgrają. 




Tradycyjnie, materiały, które wykorzystałam znajdziecie w poście na blogu Scrap Pasji o TU.

Słonecznego dnia!

9 comments:

  1. Pięknie :) Fajna alternatywa dla albumów ciążowych czy też po-ciążowych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ciekawy pomysł na prezent, prawda?

      Delete
  2. Piękny komplet:) co prawda mamą nie jestem ale przygarnęłabym ten komplet:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosiaczku, myślę, że niedługo pojawi się jakaś mała rozdawajka na moim blogu, wiec są szansę ;) Zapraszam do śledzenia :)

      Delete
  3. Wspaniały zestaw :-))) Śliczny motyl ten papierowy na zapiśniku :-)))

    ReplyDelete
  4. Przepiękny komplecik.Ja właśnie zostałam ciocią u mnie na blogu Franio oprawiony w biel i beż.Zapraszam i pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.