Wednesday, October 01, 2014

Kurs na świąteczną kartkę z wykorzystaniem wykrojników


Witajcie, dziś pokażę Wam, jak przygotowuję kartką świąteczną. Wiem, wiem, jeszcze baaardzo dużo czasu i sama się przed tym wzbraniałam, ale po pierwsze zakupiłam dziurkacz, który idealnie mi podpasował pod projekt kiełkujący w głowie, a po drugie dostałam śliczne, śliczne zimowe papiery Craft&You Design. I jest jeszcze - po trzecie... wolę zacząć w tym roku szybciej, by nie robić znów na ostatnią chwilę. A teraz do rzeczy!


Z papieru do scrapbookingu wycinam kwadrat o wielkości 12,5x12,cm. W swoim projekcie wykorzystałam papier z kolekcji Frozen Paper Craft&You Design. Przy użyciu zestawu wykrojników Marty Stewart wycinam ozdobne brzegi.


Następnie wycinam prostokąt o wielkości 9x11cm i w nim wycinam okienko. Tutaj użyłam wykrojnika Marianne Design o kształcie serduszkowej bombki, jednak, kształ okienka może być zupełnie dowolny.


Teraz kolej na wycięcie gałązek świerkowych oraz wioski z papieru białego wizytówkowego. Z cienkiego papieru o perłowej poświacie wycinam wzór serwetkowy, tutaj wykorzystałam wykrojnik Primy. Serwetkę wykrojnikową, możemy z powodzeniem zastąpić gotowymi serwetkami o podobnym wzorze.


Nadszedł czas na tuszowanie wszystkiego co się da, oprócz wycietej serwetki :) Tarmoszę również troszkę brzegi.


Wzór serwetkowy podklejam pod okienko:


kartkę z okienkiem doklejam do mojej bazy za pomocą kosteczek dystansowych. 


Dobieram dodatki, wtążeczkę, kwiaty i inne ozdoby.


 Układam kompozycję na kartce a następnie ją przyklejam.



Teraz z papieru scrapbookingowego wycinam kwadrat o wielkości 13x13cm , lekko go tuszuję i naklejam na kartkową bazę o wielkości 13,5x13,5cm. Następnie na tą bazę, doklejam powstałą ozdobą część kartki, również wykorzystując do tego kosteczki dystansowe. Można dodać jeszcze napis i gotowe!



I jak podoba się Wam moja wersja świątecznej kartki? Zapraszam do zabawy i wspólnego tworzenia. pochwalcie się tutaj linkami, albo na moim blogu, jeśli wykorzystacie mój tutek. Z ogromną chęcią obejrzę rezultaty!

Pozdrawiam!

W moim projekcie wykorzystałam:

12 comments:

  1. Wg mnie bardzo odważne, ponieważ w życiu nie wpadłabym, aby dekorować kartę bożonarodzeniową kwiatuszkami. :)
    Jest pięknie, oryginalnie!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widzisz, a ja czasem lubię tak nietuzinkowo :) Cieszę się, że Ci się podoba!

      Delete
  2. Pięĸne kompozycje wyczarowałaś!

    ReplyDelete
  3. cudeńko...bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  4. Piękne karteczki:D jak ja ci zazdroszczę wycinanek z wykrojników( cóż może kiedyś się dorobię albo jakaś dobra duszyczka mi powycina) podoba mi się właśnie to połączenie z kwiatkami.
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosiaczku, ja mam kilka lat maszynkę i wykrojników nadal mam niewiele w porównaniu z innymi Scraperakami i nadal uważam, że prawdziwą sztuką jest stworzenie inspiracyjnych prac bez tych wspomagaczy ;)

      Delete
  5. Już podziwiałam Twój kursik na sklepowym blogu,ale powtórzę - piękna i oryginalna kartka powstała :) a serduszko drewniane,o które u mnie pytałaś to button z Wycinanki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! A co do serduszka, coś mi podszeptywało, że to Wycinankowe :) dziękuję :)

      Delete
  6. Piękne karteczki zrobiłas ! Bardzo podoba mi się pomysł podklejonego serduszka sewetką. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Piękna kartka. A kurs bardzo inspirujący :).

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.