Monday, December 27, 2010

zapraszam!


zapraszam Was na cukiereczki z okazji narodzin córeczki :) Trochę przekornie bo w tonacji niebieskiej.

Jeżeli ktoś z Was ma chętkę na małą komódkę, w której na pewno znajdzie się jakaś zawartość oraz na notesik z memo karteczkami, to zapraszam do pozostawienia komentarza pod tym postem. Jeśli macie ochotę, miło mi będzie jeśli zamieścicie informację o tych cukierkach na swoim blogu.

Pobawmy się razem do 14 stycznia, kiedy to Zosia skończy swój pierwszy miesiąc.





candy w wycinance!

137 comments:

  1. Jeszcze raz gratuluję! Całuję Was i się zapisuję!

    ReplyDelete
  2. Okazja to wyjątkowa więc z ogromną przyjemnością się zapisuję:)))

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:25 PM

    Jeszzce raz Dużo zdrowia dla Malutkiej;) i staje w kolejce;)

    ReplyDelete
  4. Dziękuje za miłe słowa.
    Oczywiście zapisuję się po super komplecik:)

    ReplyDelete
  5. Z przyjemnością poczęstowałabym się takimi słodkościami:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje! No i się dopisuję bo kocham niebieski ;*

    ReplyDelete
  7. Ja też się dopiszę. I z całego serca gratuluję córeczki! :)

    ReplyDelete
  8. Też gratuluję córeczki :-) I też na candy zapisuję sie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    ustinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. USTAWIAM SIĘ DO KOLEJECZKI...
    GRATULACJE Z TEJ WYJĄTKOWEJ OKAZJI

    ReplyDelete
  10. gratulację :))

    ja mam wielką ochotę na takie słodkości :))

    ciepło pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Gratulacje! To wielka sprawa mieć córeczkę... Tak myślę, bo mam na razie synka:)
    Pozdrawiam
    agnzimka@gazeta.pl

    ReplyDelete
  12. hmmm ...niebieski...chętnie :)
    gratuluję i życzę zdrowia!

    ReplyDelete
  13. Karmelku, niech Zosia rosnie zdrowo!
    A co do slodkosci... nie jestem w stanie sie oprzec ;)

    ReplyDelete
  14. ania.n9:12 PM

    Gratulacje z okazji narodzin Coreczki:)w kolejce po slodkosci stane i ja:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  15. Gratulacje ogromne! Niech pociecha rosnie zdrowa i daje Tobie i Twoim bliskim wiele radosci.
    A ja na Candy sie z chiecia zapisze:)

    ReplyDelete
  16. cudne, cudowności :)
    zapisuję się ^^

    ReplyDelete
  17. ja także z miłą chęcią zapisuje się do zabawy:) a cukieraski superowe są. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ja też sie zgłaszam :D

    ReplyDelete
  19. zapraszam do siebie na candy ;*

    ReplyDelete
  20. Wielkie gratulacje z okazji narodzin Córeczki! Dużo, dużo zdrowia! A na cukierki chętnie się zapisuję bo są przepiękne :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous7:22 PM

    Ja też staję w kolejce :-)

    ReplyDelete
  22. Gratuluję narodzin córeczki. Piękne imię Jej nadałaś.
    I staję w kolejce :)

    ReplyDelete
  23. Serdecznie gratuluję
    moja córcia z 14 listopada :)

    ale mam chętkę na te cukieraski

    ReplyDelete
  24. Niechaj Aniołowie strzegą każdego "kroku" Maleńkiej.
    Pozdrawiam i zapraszam w rewanżu do siebie

    ReplyDelete
  25. przepiekne kolorki, moje ulubione, chetnie sie dopisze :)buziaczki

    ReplyDelete
  26. Ale boskie cukiereczki,więc i ja się zapiszę, z rozkoszą przygarnęłabym takie cuda!!!!

    ReplyDelete
  27. najlepsze życzenia :) i oczywiście staję w kolejce :)

    ReplyDelete
  28. I ja jeszcze jestem chętna :) Piękna komódka :)

    ReplyDelete
  29. gratuluję i życzę wielu radości przy małej kruszynce!
    komódka i notesik bardzo kuszące :)

    pozdrawiam ciepło,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Anonymous1:52 AM

    Zosia :) Gratulacje! Bardzo lubię to imię :)
    A że okazja wspaniała to ja także się zapisuję!
    http://modliszkowatworczosc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Anonymous11:47 AM

    Z takiej okazji to i ja się zgłoszę!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    ReplyDelete
  32. ustawiam się w kolejce:)

    ReplyDelete
  33. Gratulację i dużo zdrowia dla córci:) zapisuję się w kolejkę

    ReplyDelete
  34. Gratulację i dużo zdrowia dla córci:) zapisuję się w kolejkę

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  36. Piękna okazja na candy:)
    Gratuluję i wszystkiego dobrego życzę Maleństwu:)
    zostawiam info na moim blogu (znajdziesz tam też inne candy):
    http://candies-for-you.blogspot.com/
    PS - Komódka jest cudowna!

    ReplyDelete
  37. Gratuluję serdecznie
    Maleńka Zosia niech zdrowa rośnie
    a że 14 stycznia obchodzę urodzinki to liczę na podwójne szczęście w losowanku :)

    ReplyDelete
  38. Ogromne gratulacje z okazji narodzin córeczki! :)) Z przyjemnością piszę się na candy :)

    ReplyDelete
  39. Gratulacje! Niech córeczka dorasta zdrowo otoczona ciepłem i miłością :)

    Znalazłam Twój blog "przypadkiem" i już tu zostanę ;)
    Mam nadzieję na te cudne drobiazgi :)
    http://kasiulkowo-katarzynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Gratuluję Córci!
    a komplecik piękny, więc chętnie się zapiszę :)

    ReplyDelete
  41. Gratuluję pociechy! Ja dopiero zaczynam zabawę z blogiem i widząc takie cuda aż mi się oczy świecą. Może mi się uda akurat... Gorąco pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  42. Stając w kolejce przesyłam gratulacje i pozdrowienia dla małej Zosi :)

    ReplyDelete
  43. Z przyjemnością dopisuję się do zabawy :) A przede wszystkim GRATULUJĘ! :)

    ReplyDelete
  44. So so sweet candy...
    Thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  45. JA tez sie zapisuje!
    Sle najlepsze zyczenia noworoczne!!!

    ReplyDelete
  46. Ja mam chętkę na te cuda :)

    ReplyDelete
  47. Piękne twory, dobroci w Nowym roku:) http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. A może i mi się uda wygrać takie piękności? Kto wie - zgłaszam się. :)

    Informacja o Twoim Candy znajduje się w podstronie poświęconej słodkościom według dat

    Pozdrawiam,
    arteemid.blogspot.com/p/candy.html

    ReplyDelete
  49. Gratulacje z okazji narodzin Córeczki;-)))
    Notes jest cudny, bardzo mi się podoba, dlatego proszę wpisz mnie na listę do losowania;-)

    ReplyDelete
  50. Ogromne gratulacje z okazji narodzin dzidziusia. Piękne Candy i będzie dla mnie ogromnym zaszczytem stanąć z Wami w kolejce. Pozdrawiam Magda

    ReplyDelete
  51. gratulacje z okazji narodzin, śliczne candy!!!

    ReplyDelete
  52. Mimo, że niebieski to kolor, którego raczej nie lubię to zestawik badzo mi sie spodobał... sama nie wiem dlaczego ;p
    Zapisuję sie więc na cukierasy :)

    ReplyDelete
  53. Na jak córcia kończy 1 miesiąc to warto się zapisać. A 3 stycznia moj syn skończy 7 miesięcy - niebieskości - jak najbardziej będa na temat ;o))

    ReplyDelete
  54. Gratuluję córeczki i życzę jej przede wszystkim zdrowia!;) I staję w kolejce, bo ta komódka jest prześliczna!Mój e-mail:agul-agul@o2.pl Pozdrawiam

    ReplyDelete
  55. Gratuluję córeczki i życzę jej przede wszystkim zdrowia!;) I staję w kolejce, bo ta komódka jest prześliczna!Mój e-mail:agul-agul@o2.pl Pozdrawiam

    ReplyDelete
  56. Gratuluję i życzę zdrówka dla córci na te zimowe dni.
    Zapisuję się po skarby.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  57. dopisuję się do zabwy

    ReplyDelete
  58. Chętnie się dopiszę na te śliczności

    ReplyDelete
  59. Cudne cukierasy...
    Nie miałam szczęścia w 2010, może w 2011 :)
    Pozdrawiam i zdrówka dla córci życzę M.

    ReplyDelete
  60. Bardzo chętnie się zgłoszam :-)

    ReplyDelete
  61. Gratuluję! Niech rośnie zdrowa i na pociechę! Córki są cudowne! Wiem bp mam szt.2;)
    Z chęcią się dopisuję.Może wreszcie dopisze mi szczęście
    Fajowy blog, lubie candy bo sa odkrywcze:)

    ReplyDelete
  62. wszystkiego najlepszego dla Zosi :-*

    zapisuję się :)

    ReplyDelete
  63. Gratulacje z okazji narodzin córeczki:)
    Moja urodziła się 5 miesięcy temu i to były najpiękniejsze miesiące w moim życiu:)))
    stawiam się w kolejce,
    pozdrawiam,
    Filomena
    filomenka.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Gratuluję serdecznie i oczywiście staję w ogonku :D

    ReplyDelete
  65. Trafiłam od Madzi z LaProvance, jest tu cudownie i jeszcze takie cukierasy :)
    Gratulacje!!!

    ReplyDelete
  66. Cudnie - gratuluje serdecznie :)Zosie to fajne dziewczyny :)
    No i oczywiście zapisuję się po te cuda w kolorze marzeń.

    ReplyDelete
  67. Ja mam chętkę i to wielką!!:)
    A Maleńkiej wszystkiego dobrego!:)

    ReplyDelete
  68. Gratulacje!! :) Z wielką przyjemnością piszę się na Candy :)

    ReplyDelete
  69. Gratuluję serdecznie i z przyjemnością się zapisuję:)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  70. Gratulacje! Liczę na szczęście :)

    ReplyDelete
  71. gratulacje , nich duża rośnie
    a i ja ustawiam się w tym ogonku

    ReplyDelete
  72. Gratuluję:) Moja córcia też Zosia i piszemy się na słodkości:)

    ReplyDelete
  73. Gratuluję córeczki :) Dużo zdrowka dla niej :)
    Chętnie stanę w kolejce za tymi cudeńkami :)
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    ReplyDelete
  74. Po pierwsze gratuluję córeczki!!! Niech zdrowo rośnie i co dzień przynosi rodzicom i dziadkom dużo radości i uśmiechu na twarzy. Po drugie kochana jesteś bardzo uzdolniona!!! Staję w kolejce po takie cudeńka i zapraszam do mnie http://magoniowo.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  75. Gratuluje narodzin córeczki!!!!

    Dołączam oczywiscie do zabawy :)

    ReplyDelete
  76. Zapisuje sie bardzo chetnie!

    ReplyDelete
  77. raczej marne szanse na wygraną, ale szczęściu czasem trzeba pomagać :)

    www.gwiazdoo.pl

    ReplyDelete
  78. Gratuluję narodzin córeczki i oczywiście ustawiam się w kolejce po te cuda :)

    ReplyDelete
  79. bardzo chętnie dołączę do tak dużego grona, nie mam szczęścia do loterii ale może tym razem mi się uda... Bo warto za taką piękność!.. Pozdrawiam , Nadia

    ReplyDelete
  80. Anonymous2:08 AM

    Wprawdzie nie wiem czy wolno mi się zapisać skoro nie mam własnego bloga, ale kiedy patrzę na ten przepiękny notesik, nie potrafię się powstrzymać! Byłby tak idealny do zapisywania wierszy, które są całym moim światem! Może los się do mnie uśmiechnie :)

    Pozdrawiam ciepło i gratuluję pięknego imienia dla córki!

    Agnieszka
    arimor@o2.pl

    ReplyDelete
  81. Szufladek nigdy za wiele, wiec chętnie bym taką przyjęła ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  82. Cudne candy, chętnie się zapiszę :).

    ReplyDelete
  83. Gratuluję córeczki:) i ustawiam się w kolejce po te cukieraski:)

    ReplyDelete
  84. Ja również gratuluję
    i z przyjemnością do kolejki się zapisuję ; )

    ReplyDelete
  85. To jest niesamowite! Gratuluję pomysłu i wykonania.
    Z przyjemnością się zapisuję.
    cherryszkowy-domek.blogspot.com
    Pozdrawiam,

    ReplyDelete
  86. staję w kolejce, gratulując córeczki:))

    ReplyDelete
  87. I ja dołączam swoje gratulacje z okazji narodzin córeczki! Komódka cudo, notesik też. Zapisuję się i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  88. !!!!!!!Gratulacje z okazji narodzin córeczki!!!!!!!

    Chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka :)

    ReplyDelete
  89. Gratuluje córeczki to największy skarb jaki mamy :) Oby się zdrowo chowała.

    A ja chętnie się w kolejce ustawię po to cudeńko... Pozdrawiam

    ReplyDelete
  90. Gratuluję i dużo zdrowia córeczce życzę :)
    Przyłączam się też do zabawy i zapraszam do wzięcia udziału w mojej :)

    ReplyDelete
  91. zgłaszam się :)

    ReplyDelete
  92. Piękne rzeczy!
    Gratuluję córci!

    ragusiab@autograf.pl

    ReplyDelete
  93. Serdecznie gratuluję Córeczki! Ja, z moimi 2 chłopakami czekamy na córeczkę- siostrę. Ma być z nami od lutego:)
    Czy moge się również dopisać na te cukierieczki?:)

    ReplyDelete
  94. Zapisuję się koniecznie i bardzo serdecznie gratuluję tego miesiąca :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  95. Zapisuje sie! A info jest na: http://giveaway-and-candy.blogspot.com/2011/01/candy-u-karmeleiro-komodka-i-nostesik.html

    ReplyDelete
  96. Anonymous7:16 PM

    Zglaszam się na CANDY i pozdrawiam :):)

    http://ishta-dezire.pinger.pl/

    ReplyDelete
  97. GRATULUJĘ SERDECZNIE i staję w kolejce po słodkości :>

    ReplyDelete
  98. Dołączam do kolejki.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  99. Nie zapisałam się? Oj już się poprawiam :)
    Buziaczek słodziaczek dla Zosi :*, Brunona i Mamusi :*

    ReplyDelete
  100. gratulacje prze wyjątkowa okazja;) a cukierasy palce lizac ;)

    ReplyDelete
  101. GRATULUJEMY ..:]I ZAPISUJEMY SIE NA TWOJE CANDY...MOIZE SIE NAM POSZCZESCI..POZDRAWIAMY I W ODWIEDZINKI ZAPRASZAMY:]

    ReplyDelete
  102. Gratuluję.
    Zapisuję się.

    ReplyDelete
  103. oczywiście wszystkiego najlepszego życze dla curczki, mamusi, tatusia i synka ;)
    ustawiam się , a co! :)

    ReplyDelete
  104. Dużo zdrowia dla Was obu!
    Pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    ReplyDelete
  105. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  106. Serdeczne życzenia dla mamy i córeczki :) I chętnie się zapisuję! :)

    ReplyDelete
  107. Po pierwsze ogromnie gratuluje słodkiej Zosieńki i zyczę dużo zdróweczka!!! Po drugie staję w ogonku po istne cudo!!!

    ReplyDelete
  108. Dołączam się do życzeń i również staję w kolejce! :)

    ReplyDelete
  109. Gratuluję narodzin córeczki:)
    Z przyjemnością zapisuję się bo komoda śliczna

    ReplyDelete
  110. Gratuluję narodzin córeczki! :) I oczywiście zgłaszam się do udziału w losowaniu! :)
    Pozdrawiam i życzę szczęścia i zdrówka!

    ReplyDelete
  111. GRATULUJĘ córci :) i oczywiście z chęcią zapisuje się na cukierki :)

    ReplyDelete
  112. GRATULUJĘ córci :) i oczywiście z chęcią zapisuje się na cukierki :)

    ReplyDelete
  113. Gratuluję córeczki! A na te słodkości się skuszę:)

    ReplyDelete
  114. Anonymous5:27 PM

    Gratuluję córy i się zapisuję :) www.moje-imaginarium.blogspot.com

    ReplyDelete
  115. Niech się Zosia dobrze chowa :) Na pewno będzie po tylu życzeniach w komentarzach, do któych się dołączam :)

    Zapisuję się na tą super nagrodę z jakże ważnej okazji :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  116. ja też :))
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  117. Gratuluję najpiękniejszego prezentu jaki może się trafić.I chętnie biorę udział w takim Candy.

    ReplyDelete
  118. Też wezmę udział ;)
    Dałam link do tego bloga na moim :
    http://koralowo.blogspot.com/2011/01/rozdania.html
    Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  119. Staje w kolejce oczywiscie!:D

    ReplyDelete
  120. Very cool candy!!!
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    ReplyDelete
  121. Dużo zdrówka dla córeczki życzę. Cand jest urocze a mi straszliwie się podoba motyw latarni.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  122. Gratulacje, Szczęśliwym Rodzicom moc wiary i miłości w prowadzeniu przez życia maleńkiego człowieka.
    A rzezy do candy tak piekne że nie potrafiłam się oprzeć.

    ReplyDelete
  123. Gratuluję i ustawiam się w kolejce

    ReplyDelete
  124. Zapisuje się! Toż to cudo! <3

    colorfulworldoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  125. Ja bardzo chcę!:)

    ReplyDelete
  126. i ja się zapisuję i życzę wszystkiego najlepszego dla Was

    ReplyDelete
  127. Moje gratulacje,życzę zdrówka dla całej rodzinki i oczywiscie zapisuję się na Twoje candy,zapraszam na mojego bloga jak malutka przyśnie-tak dla relaksu pozdrowienia

    ReplyDelete
  128. Zosi życzę by zdrowo rosła:) Zapisuję się po cukierki:)

    ReplyDelete
  129. Ustawię się do kolejki!

    http://swiat-pelen-rozdan.blogspot.com/2011/01/karmeleiro-rozdaje-komodke.html

    ReplyDelete
  130. gratuluje i niech rośnie jak na drożdżach
    zapisuje się :)

    ReplyDelete
  131. Jeśli zdążyłam, to sie zgłoszę

    ReplyDelete
  132. Hejo!
    Zgłaszam się z przeogromną nadzieję do konkursu :D. Informacja na blogu jest, w prawej kolumnie :D. Buziaki i wszystkiego najlepszego dla Zosi :)

    ReplyDelete
  133. ... ja poproszę notesik, moje ulubione kolory... :)

    ReplyDelete
  134. Ojej spóźniłam się na Candy, ale nic nie szkodzi bo podczytywanie Twojego bloga to sama przyjemność. Serdecznie gratuluję narodzin córeczki!

    ReplyDelete
  135. buu i ja spóźniona ehhh :(((

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.