Sunday, November 22, 2015

Grudniownik 2015 - mini kurs

Witajcie, dziś chciałabym dać Wam parę wskazówek, jak wykonałam mój tegoroczny grudniownik.


Witajcie! Dziś pragnę pokazać Wam, jaki grudniownik przygotowałam w tym roku. W zeszłym roku nie zapisałam wspomnień, ale w tym roku z pewnością to będę robić! Poniżej znajdziecie parę wskazówek, którymi chcę się z Wami podzielić. Projekt ten przygotowałam dla sklepu Scrap Pasja - tam też na blogu znajdziecie informacje odnośnie użytych produktów. Zapraszam do oglądania i czytania.
Poki co, najbardziej ozdobną jest okładka - wnętrze zapełni się wraz z mijającymi grudniowymi dniami.
Do wykonania okładki potrzebujecie - bazy tekturowe, papiery do scrapbookingu, papier wizytówkowy, wykrojnik imitujący ramę okienną (z powodzeniem możecie również kształt wyciąć przy uzyciu linijki i nożyka), cekiny, taśmę dwustronną i folijkę, kółka spinające oraz dziurkacz biurowy.


Mój grudniownik ma wielkość 14x16cm, docięłam do tej wielkości bazę tekturową oraz papiery kolorowe, które nakleiłam na bazy. Za pomocą dziurkacza biurowego zrobiłam dziurki (dziurkacz ustawiony do wycięcia w bazie A6).


Z papieru wizytówkowego wycięłam wzór okienka. Folijkę docięłam do wielkości okienka.


Za pomocą taśmy dwustronnie klejącej skleiłam przednią i tylną stronę folijki, wsypałam do niej cekiny i zakleiłam całość.


Folijkę przykleiłam do bazy również przy pomocy taśmy dwustronnej, tak samo przykleiłam okienko bezpośrednio na folijkę.


Z papieru wizytówkowego wycięłam bazy, które posłużą za strony grudniownika. Jako przekładki posłużą kartki wycięte z papieru scrapbookingowego.


Niektóre z baz wcyięłam większe, by zagiąć im rogi. Skleiłam je za pomocą taśmy ozdobnej. Będzie można coś pod nie wsunać.



Na ostatniej stronie przykleiłam kieszonkę z gotowej karty o formacie ATC. Jak widzicie - również przy pomocy taśmy dwustronnie klejącej.

  

Podobnie zrobiłam na pierwszej stronie:



Wykorzystałam również papier Primy A Victorian Christmas, na którym znajdziecie 25 dni grudniowych. Każdy z nich ozdabia teraz odpowiednią stronę grudniownika.




Dodałam również dużo pasujących wstążeczek oraz dzwoneczki. Polecam wykonanie grudniownika na kółkach spinających, dzięki temu będzie mogli z łatwością dokładać kartki, przekładki, koperty i inne cuda.






A czy Wy zrobicie też swój grudniowy pamiętnik?





8 comments:

  1. Uwielbiam wszelkiego tego rodzaju albumy :)
    W ub roku nie robiłam grudniownika, może w tym roku się skuszę :)

    ReplyDelete
  2. Jest przepiękny.Moze i ja zrobię w tym roku i... Zapełnię zdjęciami.

    ReplyDelete
  3. Jest przepiękny.Moze i ja zrobię w tym roku i... Zapełnię zdjęciami.

    ReplyDelete
  4. Masz rację .Grudniownik trzeba spinać kółkami bo to daje możliwość ciagłego dokładania gadźetów:) Cudowny wynalazek ten grudniownik:))

    ReplyDelete
  5. Świetny! Od razu wiedziałam, że to twój projekt! :)
    Pozdrawiam Marysiu! Pa!

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie Ci wyszedł, zwłaszcza te cekin fajnie sie prezentują :)

    ReplyDelete
  7. Grudniownik jest wspaniały, może w przyszłym roku uda mi się zrobić podobny projekt - jeszcze nigdy nie robiłam grudniownika :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.