Tuesday, January 24, 2012

Wiosny chcę, wiosny pragnę, bo to, co widzę za oknem zupełnie mnie nie satysfakcjonuje ;) Dlatego by otoczyć się kwiatkami i zielenią, stworzyłam pudełeczko specjalnie dla firmy Rapakivi z firmowanych przez nich papierów z kolekcji Time4Joy. Szczegóły znajdziecie na blogu Rapakivi o TU A moje pudełeczko prezentuje się tak:
i poleci do pewnej przemiłej osóbki w ramach prezentu i podziękowań. Oczywiście wraz z kwiatową zawartością. A Kwiaty, jakżeby inaczej, skręcałam cierpliwie :)

14 comments:

  1. śliczne pudełeczko:))))))

    ReplyDelete
  2. Śliczne pudełeczko, no i ta zawartość... Tylko pozazdrościć obdarowanej :D
    Pozdrawiam z zasypanego Podkarpacia!

    ReplyDelete
  3. ja też chcę... ja też chcę!!!!!jakie śliczne. Na miniaturce wygląda jak mały torcik. Ale cudo ehhhh

    ReplyDelete
  4. Jakie piekne wiosenne pudelko, no i te kwiatki.

    ReplyDelete
  5. Ja też pragnę wiosny:) A pudełeczko cudowności:)

    ReplyDelete
  6. Prawdziwy powiew wiosny:)

    ReplyDelete
  7. Cudne pudełko i jego zawartość :)

    ReplyDelete
  8. Ale wiosenne i radosne :) Aż się buźka sama śmieje :D

    ReplyDelete
  9. Wowowow! Zazdroszczę nieziemsko!! :D

    ReplyDelete
  10. cudeńko!! tyle cierpliwości, Zosieńka pewno spała ;)

    ReplyDelete
  11. nie wiem co ładniejsze: opakowanie czy zawartośc?! ale z pewnościa przygarnłęabym chętnie takie recznie robione kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  12. Ja też chcę wiosny,cudne pudełeczko,aż się ciepło na duszy robi od samego patrzenia

    ReplyDelete
  13. Jakie śliczne pudełeczko! :-)
    A kwiatki jakie cudne! Chciałabym umieć takie robić... Prześliczny prezent!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.