Monday, January 09, 2012

Nowy rok rozpoczęłam małym przemeblowaniem i teraz mogę cieszyć się z własnego kącika robótkowego. Kącik z oknem i klimatycznym widokiem. Od razu też zachciało mi się ładnie go dekorować. Niezbędne są różne pudełka i pudełeczka. Wpadłam na pomysł, by wykonać osobne mieszkanko na tagi.


Rozłożyłam na części pierwsze istniejące już, ale mało urodziwe pudełko na karteczki. Odrysowałam jego kształt na papierze 15×30 z kolekcji „Wiosenne Przebudzenie”, złożyłam, skleiłam i voila! Teraz tagi z różnych kolekcji The ScrapCake są w jednym miejscu i ładnie prezentują się na półce. Pudełeczko to możecie również zobaczyć na blogu TheScrapCake. Zapraszamy Was do zaglądania tam codziennie, ponieważ nastał właśnie tydzień inspiracji kącikowych! Projektantki będą Wam zdradzać pomysły na organizowanie swoich miejsc pracy.




A tu widać jeszcze butelkę po piwie.Piwo było japońskie a może szwedzkie albo greckie - nie pamiętam dokładnie.. Ale sama butelka miała taki ładny kształt, że postanowiłam przemalować ją farbą akrylową i ozdobić ukręconymi z resztek papierów TSC kwiatkami.

11 comments:

  1. No i od razu się lepiej scrapuje :) Piękne pudełeczko :) A i buteleczka bardzo oryginalna :)

    ReplyDelete
  2. Piekne! Butelka rewelka, swietny pomysl.
    Prosze wreszcie pokazac swoj kat scrapowy! ;) :*

    ReplyDelete
  3. Prześliczne i romantyczne to Twoje pudełeczko :) Miłej pracy w nowym kąciku :)

    ReplyDelete
  4. ooo prosze proszę - cudne to pudeleczko :D

    ReplyDelete
  5. Super to pudełeczko:) I butelka też:)

    ReplyDelete
  6. Świetne, słodkie, cudne!!!!

    ReplyDelete
  7. Pudełeczko super, ale buteleczka jeszcze fajniejsza ;)

    ReplyDelete
  8. W takim otoczeniu aż chce się scrapować:)

    ReplyDelete
  9. pomysłowo - jak zawsze u Ciebie:)

    ReplyDelete
  10. super pomysł z tym pudełkiem :) a fotki kącika z szerszej perspektywy to nie łaska pokazać ;)))

    ReplyDelete
  11. pudełeczko rewelacja!! cudne są te romantyczne kolekcje, a w Twoich rękach tylko zyskują :D
    a butelka.. świetna!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.