Tuesday, February 21, 2012

paski na okrągło

Zasiadłam w kraftkąciku i w ręce wpadł mi papier z kolekcji Cozy Xmas The ScrapCake. Nie miałam akurat pod ręką zimowego zdjęcia, ale odwróciłam kartę a tam paseczki. Wcale niekoniecznie świąteczno-zimowe! I tak przewrotnie, jak to ze mną bywa postanowiłam połączyć kółka z paskami. I w ten sposób symbolizują dwa zupełnie różne charaktery moich kochanych potworków!

Całe LO wykonane na papierach The ScrapCake.


Zgłaszam na wyzwanie Bird is The Word. "Heart"
Stripes and circles - two different worlds that symbolize two totally different characters of my two kids - my two hearts.
LO made of The ScrapCake collections.

12 comments:

  1. Fajnie wyszlo Ci polaczenie paskow i kolek! Zosiek slodkiiii. Nic mi nie wychodzi w pracach z paskami, dlatego ich nie lubie, haha ;) Ale bluzeczki w paski jak najbardziej ;)
    :***

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawe połączenie :)
    Wyszło rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  3. Świetne LO, takie radosne :D

    ReplyDelete
  4. haha, a które ma charakter pasiasty, a które okraglasty?? hehhe
    Pozdrawiam! Fajne takie foty rodzeństwowe!

    ReplyDelete
  5. Kolory, motywy wszystko cacy!!!
    Bardzo mi się podoba ta praca z resztą jak każda wychodząca z pod Twoich łapek.
    Jeśli chodzi o pytanko w Gadżeciarni: dla 5 latka jak znalazł taki to. Przyjedzie starszy syn to złoży i porobię fotki. W PL tego zestawu niestety nie ma :( patrzyłam w necie.Aaaaa i była weryfikacja w tamtym blogu. Dawno tam nie zaglądałam :P

    ReplyDelete
  6. Cudnie!!! a Potworki do zacałowania :):)

    ReplyDelete
  7. Świetny LOs! A bąble kochaniutkie :)

    ReplyDelete
  8. I like your composition on this layout!! thanks for joining us at BITW

    ReplyDelete
  9. bajeczna kolorystyka!!! niesamowicie radosny layout!!!

    ReplyDelete
  10. Such a sweet photo and you have showcased the papers beautifully. Thanks for joining in at BITW too.

    ReplyDelete
  11. This is just beautiful!!

    ReplyDelete
  12. Och jak słitaśnie :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.