Wednesday, April 08, 2015

Album ślubny, idealny na prezent




Witajcie! 
Nadchodzi wiosna i nadchodzi Panna Młoda :) Dla specjalnej pary weselnej przygotowałam w prezencie album na zdjęcia ślubne. 
W dużej mierze do ozdoby albumu wybrałam tekturki oraz stemple z Project Prezent.Album powstał na bazie kart o wielkości 25x30cm. Pierwszą stronę ozdobiłam napisem "Album" oraz ramką. Obie te tekturki, podobnie, jak wszystkie pozostałe, pomalowałam białą farbą, a następnie dodałam farbki ze srebrnym brokatem i spryskałam nabłyszczającą bezbarwną mgiełką.


taką samą metodą ozdobiłam tekturkę "Kocham Cię", która znalazła się wewnątrz albumu, ozdabiając kieszonkę na kartki z życzeniami.



Na większości kart znalazły się również ozdobne "narożniki".


Tak, jak wspomniałam, do ozdoby wnętrza albumu wykorzystałam różne stemple. Poniżej widzicie urocze serduszka:



 I napis "Na zawsze razem",




a także "magiczne chwile".



i jeden z moich ulubionych, czyli  "Mąż i Żona".


Liczę, że album ten będzie dla tej Pary wspaniałą pamiątką!
Pozdrawiam Was ciepło.







3 comments:

  1. Jestem pewna, że dla młodej parze album będzie wyjątkową pamiątką. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Piękny jest ten album i zarazem taki delikatny :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.