Friday, July 17, 2015

Zeszyt motywacyjny

Witajcie!

Ostatnio potrzebowałam nowy notes, który ma posłużyć za wpisywanie celów, marzeń i motywujących ćwiczeń i myśli. Sięgnęłam więc po kartki - okładki, wkłady, papiery, dodatki i do dzieła!

Jak widzicie, na okładce znalazły się motywujące napisy :)) Wszak każda dziewczyna chce być piękna, wyjątkowa i wspaniała, prawda? Napisy pokolorowałam mgiełkami oraz ekolinami. Do kolorowania, zamiast pędzelka, użyłam patyczków kosmetycznych. Kolory delikatnie się przenikają. Całość pokryłam glossy accent. Tak samo pokolorowałam tekturkę - sylwetkę kobiecą. We wnętrzu notesu znalazły się napisy wykonane z pieczątek "Love this" i "Radosne chwile to motyle". Teraz czas na wpisanie 100 marzeń!











Pozdrawiam Was wesoło!




6 comments:

  1. Ale fajowy pomysł!!! Świetny zeszycik, teraz tylko snuć marzenia... i życzę, by się spełniły :)))
    Pozdrawiam słonecznie Karmelku :D

    ReplyDelete
  2. Jaki fantastyczny! Uwielbiam!
    Pozdrawiam bardzo słonecznie -Peninia

    ReplyDelete
  3. rewelacja...podziwiam:)

    ReplyDelete
  4. super! taki samoróbkowy smash w sumie :) też się zabieram do zrobienia jakiegoś motywacyjnego journala.

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł i fajny zeszycik :))

    ReplyDelete
  6. Oj taki zeszyt motywacyjny przydałby się wielu... Twój prezentuje się uroczo :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.