Wednesday, June 15, 2011

zawrót głowy mam!


Witajcie kochani!

Ostatnimi czasy wiele się u mnie dzieję, na szczęscie pozytywnie. Zmieniła się moja fukncja na portalu Polki Scrapują a także zostałam przyjęta do DT The ScrapCake! Cieszę się niesamowicie, ale równocześnie jestem pełna obaw, czy sprostam temu zadaniu!

A jak już mówimy o TSC, to koniecznie zajrzyjcie na ich bloga, bo pojawiają się tam właśnie cudowne, nowe kolekcjeKaroli i Pasiakowej.

a tu przedsmak tego, co tam znajdziecie:




6 comments:

  1. To jeszcze raz gratuluje;)
    Karmelku, dasz rade!!!! Nie obawiaj sie.
    Fajne nowe kolekcje, zacieram raczki, ale chyba nie zdaza przyjsc jak bede teraz w Polsce :/Musze poczekac

    ReplyDelete
  2. Gratuluję! Cieszę się, że jesteś w tych, bliskich mi, klimatach babeczkowych :)
    Poradzisz sobie na pewno, bez obaw :)

    ReplyDelete
  3. gratuluję! na pewno sobie poradzisz! i nie raz nas zaskoczysz :) 3maj się cieplutko :)

    ReplyDelete
  4. dziękuję Wam!

    Magda, Nimucha, Kolorowy Ptak - będę się starać :))))

    ReplyDelete
  5. Grtauluje!!!! Dasz radę ale i tak tryzmam kciuki :P Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Gratulacje wielkie !!
    Piekne papiery mają :)
    trzymam kciuki i wierze, ze wszystko będzie OK, a pracowanie na takich papierach to przecież sama przyjemnośc, takze don't stress ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.