Tuesday, March 18, 2014

Wielkanoc nadchodzi :)

Witajcie!

Jakoś nie wciąga mnie robienie kartek wielkanocnych, szczególnie w hurtowych ilościach. W tym roku postanowiłam zrobić tylko parę, by podarować je najbliższym. Wykorzystałam do tego papiery z kolekcji Studio75, bo tak wiosennie mi się skojarzyły. Znajdziecie wśród nich zielenie, żółcie, brązy, czyli to, co mnie osobiście kojarzy się ze stołem wielkanocnym. Jeżeli jesteście zainteresowani szczegółami odnośnie użytych produktów, zapraszam na blog Studio75 -- TU --.





Pozdrawiam Was serdecznie!

5 comments:

  1. Z kartkami wielkanocnymi mam podobnie...:) Kartki są piękne!

    ReplyDelete
  2. Piękne:) Podziwiam je:) Kiedy moje kartki będą tak dobre...heh

    ReplyDelete
  3. Jakie wesołe! Wiosnę czuć!

    ReplyDelete
  4. Karteczki są przecudne!, więc chyba nie warto robić tylko kilku. Czasem tak mam jak zaczynam rozbić kartki, że wydaje mi się, że nie mam żadnego pomysłu, ale jak zacznę to robię je coraz chętniej ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.