Thursday, August 14, 2014

Kurs na przestrzenny kwiat z wykrojnika Prima




Witajcie,

dziś chciałabym Wam pokazać, w jaki sposób wykorzystuję wykrojniki Prima, przedstawiające ażurowe kwiaty. Kurs ten również możecie obejrzeć na blogu firmowym  Scrappasji. Mam nadzieję, że kurs Wam się przyda i będziecie z niego korzystać. Będzie mi również mi miło, jeśli podzielicie się informacją o tym kursie z innymi :)




 Będziecie potrzebować wyżej wspomniany wykrojnik, ale również nada się każdy inny, dzięki któremu otrzymacie kwiat o kilku płatkach. A może i są wśród nas osoby, które potrafią wycinać misterne płatki nożyczkami?


Wycinamy 5 jednakowych kwiatków, albo 4 o takim samym wzorze i jeden inny, który będzie bazą kwiata. Do wycięcia płatków wykorzystałam opalizujący papier o gamaturze 120g, baza to papier scrapowy firmy Prima.z kolekcji Free Spirit.


Każdy z płatków składam na "cztery" (sprawdźcie zdjęcia), pilnując by opalizująca strona była widoczna od zewnętrznej strony.


Płatki sklejam w sposób pokazany na zdjęciu i zostawiam chwilę do przeschnięcia.


Następnie przyklejam każdy z płatków do bazy:


Po przyklejeniu kwiat prezentuję się tak:


Ponownie pozostawiam całość do przeschnięca i następnie doklejam środek. Tutaj pomysłów jest nieskończenie wiele. najpierw chciałam wykorzystać mały żółty kwiatek, ale po namyśle zmieniłam go na ćwiek:


A tak wkomponowałam mój kwiat w kartkę:



Pozdrawiam Was serdecznie

11 comments:

  1. So pretty! I absolutely LOVE your flower....gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I glad you like it.

      Delete
  2. Piękny efekt! Kwiatek wygląda niezwykle delikatnie- koroneczkowo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka imitacja koronki materiałowej :)) Pozdrawiam :)

      Delete
  3. Efekt zachwycający, dzięki za kurs :)

    ReplyDelete
  4. Kwiat prezentuje się niezwykle okazale :). Dziękuję za kurs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że się przyda :) Pozdrawiam :)

      Delete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.