Friday, July 23, 2010

dziś tak jakoś


tak jakoś raz słonecznie, raz burzowo, raz wesoło, a raz sennie - taka mozaika za oknem i w głowie.
Dlatego też pobawiłam się i ja.

Bo dziś burzowo i deszczowo i krzyż pobolewa, w wolnej chwili czytam D. Browna i marzę o własnym craftroomie. Na niebiesko (tak na przekór) maluję pudełko po malinach i czeka mnie przerobienie kartki, którą zrobiłam i która kompletnie mi się nie podoba. A w pokoju rozłożony namiot, gdzie me dziecię przed burzą się chowało. Popijam właśnie kawkę.

zdjęcia z: (photos taken from:)
deszcz, ból, Waszyngton, craftroom, niebieski, maliny, porażka, namiot, kawka

1 comment:

  1. swietna mozaika :) a pogoda u ciebie jak i u mnie , deszcz i slonce na zmiane :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.