Monday, January 17, 2011

alterd art i karteczka znów



Polki Scrapujące zapraszają na zabawę Altered Art według wytycznych zaproponowanych przez Gosię F. Szczegóły znajdziecie TU
wybaczcie zdjęcie w kiepskiej jakości, coś wczoraj nie miałam do tego serca ;)
za to dziś siedzę nad kolejnymi torebeczkami, efekty niebawem :)

i zrobiłam jeszcze taką skromną karteluchę, wykorzystałam 3 ostanie ćwieki. z tej kolekcji, niestety trafiły się jakieś krzywulce. Ale zawsze można powiedzieć, że tak miało być ;) Kartka wg mapki... a mapka ze strony... i tu zonk... nie mogę już jej znaleźć...

dzieki Maggie znalazłam :) to zeszło tygodniowa mapka Mojo Monday

6 comments:

  1. Kochana, torebusia piekna, tyż taką chcę , a nie była to mapka mojo??? buziaki

    ReplyDelete
  2. Maggie, i co ja bym bez Ciebie zrobiła???

    ReplyDelete
  3. piękna karteluszka i te ćwieki ;*

    ReplyDelete
  4. Karmeleiro, przy Timowych stemplach to wszelkie nierówności wyglądają na zamierzone;) Świetne prace:)

    ReplyDelete
  5. Swietne torebeczki!

    ReplyDelete
  6. Mary, beze mnie zginęłabyś "w klompach" - jak mówi moja babcia ;D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.