Sunday, January 30, 2011

Niespełnione marzenie


Niespełnione marzenie, to temat kolejnej strony art journala na Polkach Scrapujących. Myślę, że każdy z nas ma gdzieś tam w głębi siebie żal, że czegoś nie zrobił, albo pragnienie, by coś osiągnać.

Moim niespełnieniem, jest brak zdolności artystycznych, a także wokalnych. Och, jak bardzo chciałabym móc śpiewać. Nie koniecznie przed większą publicznością, nawet tak dla samej siebie. W tej dziedzinie mam tylko tyle, że chociaż słyszę, że fałszuję ;) Poza tym, nie mam kompletnie zdolności rysunkowych. Podziwiam tych, którzy potrafią odwzorować na papierze wszystko, co widzą.

i jeszcze jedno marzenie moje legło w gruzach...tu mogę mieć żal wyłącznie do samej siebie, bo w połowie egzaminów na historię sztuki - zrezygnowałam. Nie miałam wystarczająco czasu nauczyć się wszystkiego na część ustną i wstyd było mi pójść nieprzygotowaną. Teraz, z perspektywy czasu - zła jestem, bo mogłam walczyć do końcai tą SZTUKĘ ugryźć chociaż od drugiej strony.

Ten wpis art journalowy jest, z dotychczasowych, najbardziej osobisty.

1 comment:

  1. Aj tam...nie ma co rozpaczać, bo popatrz jak się pięknie realizujesz.Na upartego można się nauczyć i rysować ,i malować też;-)).

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.