Monday, February 21, 2011

serdecznie

Serdecznie dziękuję za wszelkie śliczności, jakie od Was dostałam :)
Maggie już dziękowałam i pokazywałam od niej cuda, o tu:

Kolej na cudeńko od Anai:


i od Alexandry


od Kasi3nki dostałam wygrany w candy portfel wraz ze słodkościami (wafelek zjadlam od razu i nie załapał się do zdjęcia...)



Noami dziękuję za karteczkę dla Zosi


Chciałam również serdecznie podziękować za otrzymane wyróżnienia i wszystkich, którzy do mnie zaglądają zapraszam do poczęstowania się nimi!



Jeszcze raz - bardzo dziękuję!

2 comments:

  1. listonosz, to chyba ma strasznie przeciążona torbę, gdy idzie do Ciebie ;)
    same piękności :)

    ReplyDelete
  2. alez ty skarbow zebralas :) tylko zazdroscic

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.