Wednesday, February 16, 2011

MOO




Co to MOO? to jedna z przedstawicielek małej formy. Na CraftArtwork znajdziecie więcej szczegółów. Przedstawiam Wam moją vintagowa propozycję i coś czuję, że powstanie ich więcej :)

Poza tym, dziś kochana Meggie do mnie przyjechała, obdarowała ślicznym kryształem z własnoręcznie zrobioną ikebaną!, do tego dodała śliczny tag, Zosia dostała grzechoczące-kotkowe skarpetki a ja jeszcze do tego wszystkiego wiosenno-żółte kwiatki. A co dostała ode mnie - pokażę jutro :))





7 comments:

  1. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. And tell all your friend, why you should visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag rise higher Teuvo blog pictures of the flag collection, Happy Thanksgiving to Teuvo Vehkalahti Finland

    ReplyDelete
  2. :) miło mi było kochana :)

    ReplyDelete
  3. Moo jest rewelacyjne !!!
    Czekam na więcej :))))))

    ReplyDelete
  4. uwielbiam to Moo i ten starociowy motyw, ach!!!

    ReplyDelete
  5. MOO cudne, to zdj wygląda jak odbicie w starym lustrze:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.