Friday, December 07, 2012

bąbelkowy wianek- inspiracja Rapakivi

W jednym ze sklepów z ozdobami do mieszkań natknęłam się na podobny wianek oraz choinki. Spodobały mi się, bo ślicznie odbijały światło, wszystko migotało i dawało niezwykły świąteczny klimat. Ale, jak można się domyślić, ceny miało zaporowe... Wystarczy jednak, że zakupicie bazę do wianka (najlepiej styropianową) a w sklepie Rapakivi znajdziecie białe i złote kule oraz czerwone kuleczki imitujące owoce głogu.





Bazę owinęłam dziurkowaną ozdobną taśmą, troszkę wyglądającą jak koronka. Dzięki temu zakryłam fakturę sturopianu, ale bez problemu mogłam wbijać ozdoby.


I tym wiankowym akcentem życzę miłego dnia!


14 comments:

  1. hehe to teraz można do Ciebie mówić Bąbelku a nie Karmelku :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:22 AM

    Wianek jest cudny :)

    ReplyDelete
  3. śliczny wianek - ja tez musze sobie stworzyć :)

    ReplyDelete
  4. Słodki wianuszek! :)

    ReplyDelete
  5. wspaniały, prawdziwie świąteczny:)

    ReplyDelete
  6. Jak widać samemu można stworzyć ozdoby równie piękne jak sklepowe, a może nawet piękniejsze :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny. Ja się od zeszłego roku przymierzam do wykonania wianka, ale jakoś brak mi odwagi :)

    ReplyDelete
  8. Piękna inspiracja:)

    ReplyDelete
  9. Przepiękny wianuszek,delikatny i lekki jak śnieżny puszek!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.