Monday, January 14, 2013

Zapraszam na moje wyzwanie albumowe na Scrapujących Polkach

Ach, przeżylam niedawno nie lada tremę, ponieważ na portalu Scrapujące Polki pojawiło się moje pierwsze wyzwanie w dziale Mini Albumów.Wszystkie informacje znajdziecie TU. Ponieważ jest styczeń, mniej słońca, szybciej ciemno... zaproponowałam wykonanie mini albumu, który doda nam energii.

W mojej pracy energii dodają roześmiane zdjęcia mojej córki, która z radością odkrywała nowe strony książeczki, pozytywny napis oraz mało szarości ;)







Zapraszam do wspólnej zabawy!

6 comments:

  1. bardzo pozytywny!!! A Zosia jest mega urocza, więc już sama w sobie rozpogadza, a w tej oprawie.... super mega !

    ReplyDelete
  2. Piękny! Cudownie energetyczny i pozytywny:)

    ReplyDelete
  3. Cudny albumik! I kwiaty piękne!!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.