Sunday, October 04, 2015

Jak zapakować książkę?


Witajcie!
Dziś chciałam Wam pokazać, w jaki sposób niedawno zapakowałam na prezent książkę. Kurs ten przygotowałam dla Scrap Pasji, dlatego znajdziecie go również TU
.
Wykorzystałam do tego papiery w rozmiarze 30x30cm.

By wykonać podobne opakowanie potrzebujecie:

2 arkusze piapieru 30x30cm
nożyczki
kostka do zaginania papieru (możecie również użyć do tego linijki, albo odwrotnej strony ostrzy nożyczek)
taśma dwustronnie klejąca
dowolne ozdoby

Książkę położyłam na papierzy a całość na dywanie. Dzięki temu mogłam obrysować kostką do zaginania papieru miejsca zagięć.


Na tym zdjęciu widzicie już "obrysowaną książkę.


Następnym krokiem jest zagięcie boków. Zaginam najpierw zarysowane boki, następnie kładę książkę zgodnie z obrysowaniem i zaginam pozostałą część kartki na górną część książki - tak, jakbym obkładała ją tradycyjnym papierem do pakowania prezentów.
Powinny powstać Wam linie, jak na zdjęciu poniżej.


Nacinamy papier tak, byśmy mogli ładnie zgiąć boki, wystające elemnty sklejamy tasmą dwustronnie klejącą.




Teraz obrazamy książkę i postępujemy podobnie, z drugą stroną książki.



Tu widzicie spodnią część. Możecie wypracować sami, które z części boków odcinacie, a które zaginacie. Ja dolną część skleiłam w inny sposób, niż górną.



Widok z boku.

 A teraz pozostaje nam ozdobić opakowanie. Zamiast kartki, do kompletu stworzyłam tag z życzeniami.





Polecam Wam ten sposób, kiedy okaże się, że pod ręką brakuje papieru do pakowania prezentów :)


12 comments:

  1. Świetny pomysł! :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie, ąż szkoda rozpakowywać tak śliczne pudełko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, oj tam :) Osobiście lubię ładnie zapakowane prezenty i kiedy takie są, to też mi żal :)

      Delete
  3. Super ! tak zapakowany prezent aż ciężko otwierać;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opakowanie też może być prezentem ;)

      Delete
  4. Pięknie zapakowany prezent. Zazdroszczę osobie obdarowanej :)

    ReplyDelete
  5. śliczne opakowana książka aż szkoda je rozrywać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. My Scraperki takie opakowanie możemy zrecyclingować ;)

      Delete
  6. ekstra. opakowanie to też prezent!

    ReplyDelete
  7. Szkoda by mi było rozcinać ten papier! Natomiast zawartość byłaby nagrodą - znam tę książkę, jest super!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.