Saturday, October 31, 2015

Jesienny blejtram, DT Scrap Pasji i zaproszenie do Kwiatu Dolnośląskiego


Witam Was w tej złotej pięknej jesieni! Za oknem cudna feria barw, nastroiła mnie do wykonania pracy w kolorach pomarańczowych i złotych. I tą pracą chciałam Wam się troszkę pochwalić. Będę nadal miała sposobność inspirować Was na blogu Scrap Pasji (zajrzyjcie tam koniecznie, by sprawdzić, kto jeszcze będzie tworzyć wspaniałe inspirujące prace!), a także możecie co nieco poczytać o mnie na portalu Kwiatu Dolnośląskiego.
Cóż jeszcze mogę dodać? Tej jesieni postanowiłam w końcu poddać się częściej szaleństwu mediowemu. trochę pobrudzić palce i stół :) Dziś prezentuję mały blejtram, chociaż wykonany na grubej bazie albumowej, z moim motywem przewodnim. Zapraszam!




7 comments:

  1. I bardzo dobrze, że się rozwijasz, należy się! :)

    ReplyDelete
  2. Super!!
    I blejtram i myśl przewodnia - świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To świetnie, że Ci się spodobało, miło mi, pozdrawiam!

      Delete
  3. Witaj. Wybrałam Twoją pracę do październikowych inspiracji PC http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/11/pazdziernikowe-inspiracje.html Gratuluje i zapraszam na nasze wyzwania. Manhi

    ReplyDelete
  4. Blejtram wyszedł Ci fantastycznie, jednym słowem warto było poszaleć mediowo :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.