Friday, February 15, 2013

Notes kobiecy ze Studiem75

Piątek, dziś piątek - dla zapracowanych pewnie dobra to nowina :) Prezentuje Wam dziś notes - zerknijcie na niego, jeśli ten temat jeszcze Was nie znudził. Cóż, lubię robić notesy na przeróżne zapiski. W całości, od samiutkiego początku wykonałam go na materiałach dostępnych w sklepie Studio75, no może oprócz jednego małego tekturowego motylka. Całe materiałoznastwo znajdziecie dziś na blogu Studia75, gdzie również pokazuję moją pracę.









Zapraszam do oglądania!

20 comments:

  1. Śliczny notes, ma takie smakowite kolorki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mniam, mniam ;) dziękuję :)

      Delete
  2. Piękny jest! Ja też bardzo lubię notesy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo notesy, to taka przydatna rzecz!

      Delete
  3. Replies
    1. Alizia, thank you so much!

      Delete
  4. Lekko, ulotnie wręcz i bardzo romantycznie:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Piękny i taki jak lubię - delikatny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że osiągnęłam taki efekt.

      Delete
  6. oj, w takim notesie to by przydało sie piórem pisać:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację! A wiesz, że ostatnio myślałam o tym, że muszę kupić sobie atrament do mojego wiecznego pióra?

      Delete
  7. Podoba mi się baaardzo, bo praktyczny i delikatny :)
    Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  8. Delikatny, kobiecy i taki...kawowy;) A ja kawę kocham:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. piękne określenie - kawowy :))

      Delete
  9. Wspaniały jest:)) Buziaczki:))

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.