Wednesday, July 17, 2013

Tagi i inne takie :)

Ach, miałam piekny tydzień z przemiłymi gośćmi, o których już Wam pisałam. Odwiedziła mnie Angel ze swoją córką. Przemiłe kobietki, mam wrażenie, jakbyśmy znały się od lat! Wspólne odwiedziny na Sopockiej Werandzie natchnęły mnie do zrobienia tagów z ślicznego greengatowego pudełeczka ;)





W ruch poszły ecoliny i stempelki.




A niedzielny wypad do Gdańska, popchnął nas również w kierunku Empiku, gdzie z 50% przeceny nabyłam zeszyt mega grubaśny, szyty, craftowy oraz notesik z mnóóóóstwem kolorowych karteczek, idealnych do wydzierania i wklejania do mojego smaho-life-projectu.






Czuje teraz pełnię sił i werwy do działani! Czego i Wam życzę.

14 comments:

  1. Piękny notesik :)
    Chciałabym taki sam :) Są jeszcze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, nie sprzedaję ich, przypadkiem kupiłam podczas wizytyw Gdańsku.

      Delete
  2. Po takiej dawce pozytywnych bodźców człowiek czuje się jakby umiała latać ;) zazdroszczę tak przyjemnie spędzonych chwil i baaardzo udanych zakupów. Tagi tryskają energią i optymizmem, tyle tam kolorów...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję - dobre towarzystwo to najlepsze lekarstwo!

      Delete
  3. Cudownie spędzony czas. Tylko pozazdrościć. Tagi wyszły świetnie. Radośnie i świeżo.
    :*

    ReplyDelete
  4. Zazdraszczam Wam cudownego spotkania :D Tagi cudowne!!!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Śliczniutkie tagi!!! A chwile w tak miłym towarzystwie bezcenne :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matilde, towarzystwo naprawdę przemiłe :)

      Delete
  6. Czy ja już pisałam, że te tagi są cudne? No to powtórzę - cudne!
    A w Sopockiej werandzie mogłabym nocować, by nie musieć stamtąd wychodzić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałaś i mówiłaś, ale takich słów nigdy za wiele! Dziękuję :**

      Delete
  7. Sliczności widzę :)

    ReplyDelete
  8. Kolory tagów - niesamowicie optymistyczne, dobrze nastrajają :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.