Friday, July 19, 2013

A dziś tagi ponownie

Tak, jakoś mnie wzięło ostatnio na tagi, bo to miły dodatek do prezentu, alternatywa dla kartki. Więcej dowiecie się na blogu Studia75, gdzie serdecznie Was zapraszam, tam również zobaczycie, z czego je wykonałam. A u mnie zapraszam do obejrzenia zdjęć :)






A teraz pokażę Wam, jakie cudne prezenty dostałam od Angel! Na zamówienie serduszko a na dodatek - piękną, przepiękną sowę, mega kolorowy samochód dla syna i przesłodką króliczkę dla córki!

\





I jeszcze my z Angel na depatku w Sopocie:


I w Sopockiej Wyrandzie z przemiłą Anitą - właścicielką.



I w Gdańsku:



Dziś dużo do oglądania, pozdrawiam Was ciepło!

10 comments:

  1. urocze tagi, takie delikatne i nastrojowe

    ReplyDelete
  2. I takie cudne tagi zrobiłaś, jak mnie nie było !

    Własnie sobie wspominałam przy zdjęciach nasz pobyt i opowiadałam Sławkowi kto, co i jak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj, to dużo opowieści było :))

      Delete
  3. świetne tagi ;) i jesteś bardzo ładna!

    ReplyDelete
  4. Twoje prace - tak cudne, tak delikatne... Szyciowe praca - Angel, chylę czoła! Pozdrawiam Was obydwie, serdecznie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. My również pozdrawiamy, chociaż już z osobna, dziękuję za miłe słowa :*

      Delete
  5. Jak zwykle delikatnie, zmysłowo i romantycznie, cudne tagi:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.