Wednesday, January 01, 2014

Karmelkowe kolorki - podsumowanie grudnia

Kochani, czas niebywale szybko minął, dziś czas nie tylko na podsumowanie miesiąca grudnia ale również i całego roku!

Chciałam Wam bardzo, bardzo podziękować za Wasz udział w zabawie, za to, że tutaj zaglądaliście przez cały rok i bawiliście się razem ze mną. Cieszę się tym bardziej, że dzięki "kolorom" poznałam nowe blogi i nowe osoby.

Mimo tego, że grudzień to miesiąc pełen pracy, przygotowań świątecznych i gonitwy za wolnym czasem, podałyście sporo cudnych inspiracji. Zerknijcie do podanych przez mnie linków, naprawdę warto: Mosia: TU, TU i TU , Ines i TU, Jovanna, Joanna G, Gosza, Ilona TU i TU, Visell Tu i TU, CaroArt, Asi Scrapki.


Jako grudniową wkładkę, dodaję do pudełka 3 świąteczne papiery oraz notesik, który zrobiłam jako inspirację do świątecznego magazynu dla Studio75. Mam nadzieję, że wylosowanej osobie, spodoba się i przyda :)





A teraz kochani, czas na....

ogłoszenie do kogo poleci pudełko! Uwaga, uwaga,....

tratattatataaaaaaaaaa......


Trochę dzieci mi pomagają i kot tu się kręci....

INES!!


Ines, odezwij się do mnie proszę na manisz@gmail.com



A wszystkim Wam życzę samych wspaniałości na Nowy Rok, pomyślności na każdym kroku, dopisującego zdrowia i humoru.




7 comments:

  1. Nie udało mi się zrobić wielu prac, ale dziekuję za wspaniałą zabawę :) Mam nadzieję, że w kolejnej Twojej zabawie (bo chyba będzie taka?) będę bardziej "obecna" :D

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego naj, naj w Nowym Roku życzę :) Roku pełnego pomysłów, inspiracji i kolejnych niesamowitych dzieł :)

    ReplyDelete
  3. i skończyły się kolorki :-(

    Ines - gratulacje!!!!!

    ReplyDelete
  4. Dobrze, że jesteś. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  5. I Tobie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  6. Wspaniałe prace,gratuluje wygranej i czekam na kolejną edycje kolorków... Wszystkiego naj w 2014r!!!

    ReplyDelete
  7. Gratulacje!!! Pomimo iż nie zawsze udawało mi się coś zrobić, to świetnie się bawiłam przez cały rok :))) Dziękuję Karmelku!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.