Monday, April 02, 2012

dla samej siebie

Wyzwanie na blogu wyzwaniowym scrapki.pl zmotywowało mnie, by wreszcie usiąść i zrobić coś, co przyniesie mi przyjemność. Jak cudownie było usiąść i działać nie na rzecz jakiegoś bloga, DT itp... Dlatego też zgłaszam ten album na wyzwanie scrapki.pl ;)

Kocham te zdjęcia, za chwile, które zachowały, za kolory, za radość, szczęście. Pokazują, jak lubimy się razem bawić, jak to dobrze, jest czasem poczuć się dzieckiem, jak ważna jest miłość rodzeństwa wobec siebie. Nie mogłam się oprzeć, by nie stworzyć tego albumu. I teraz go mam, jest dla, mnie, cieszy me oczy, i wierzcie, lub nie - ale co chwilę go przeglądam!

Album zrobiłam na bazie podłużnych kopert, bo zdjęcia jesienne i papier taki w klimacie. Okładka z tektury falistej (ha, obciachałam pudło, w którym trzymam papiery). A do ozdoby wykorzystałam kolekcję The ScrapCake, "Małe Potworki" - cóż moge poradzić na to, że ją uwielbiam? Idealna jest na dziecięce szaleństwa.

Ufff, to się rozpisałam. Ale chciałam Wam przekazać, że ten album, to naprawdę mój osobisty. Wykonanie jego dodało mi siły dzisiaj do działania!

Uwaga, sporo zdjęć












A w koperty powkładałam rysunki Bruna, które zrobił mniej więcej w czasie, kiedy zdjęcia byly robione. Taka dodatkowa pamiątka.


Kto dobrnął do końca - serdecznie dziękuję i pozdrawiam!

24 comments:

  1. Super :) bardzo indywidualny - dla mnie bomba :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam albumy z torebek,kopert itp! eko kolorki :) świetny album!

    ReplyDelete
  3. Wspanialy albumik:) ja tez musze sobie cos zrobic :) tylko jeszcze mysle co:D

    ReplyDelete
  4. SUPEER!! A najbardziej mi się podoba koncepcja tych rysunków pochowanych do środka :)

    ReplyDelete
  5. ach cudny cudny cudny :D

    ReplyDelete
  6. Jakie dobrnął?? To była czysta przyjemność! :-) Uwielbiam koperty, farby, kontrolowaną niedbałość i zdjęcia. Album jest przecudowny!!! I wcale się nie dziwię, że jego wykonanie było dla Ciebie przyjemne!

    ReplyDelete
  7. Rewelacja! Cudne kolory.
    Rysunki <3<3<3 Moge kiedys dostac jeden? :D

    ReplyDelete
  8. No kochana ja już chyba nie mogę do Ciebie włazić bo co tutaj zajdę to cudo pokazujesz a mi lampy wyłażą.ahhhh. boski poczyniłaś albumik. jak kiedyś dam radę ( a to jest mega wątpliwe:P) zrobię podobny na moje wspominki z LP.
    buziaki

    ps przepraszam za zestaw o który pytałaś. mam go jeszcze,ale Rych złamał jedną część. Jak chcesz oddam za darmo tylko przesyłka z jakieś 20 zł.

    ReplyDelete
  9. nie trzeba dobrnąć, jest taki ciekawy, że z zachwytem oglądałam każde zdjęcie :)
    Zosieńka, słodki szkrab i radosny Bruno :D cudne rysunki (ja też zbieram "prawie" wszystkie :) )

    ReplyDelete
  10. Piękny album,cudne chwile złapane,taki album to jest zupełnie coś innego niż zdjęcia w komputerze,można dotykać,pogłaskać,lubię tak,też mi się to wyzwanie podoba,takie "asertywne" jest,chyba się skuszę

    ReplyDelete
  11. Wspaniały, absolutnie udany! Jak się tak napatrzę to może sama nauczę się też robić :)

    ReplyDelete
  12. FAAANTASTYCZNY album :):) i genialna pamiątka :)

    ReplyDelete
  13. Zacznę od tego, że taki album to wspaniała pamiątka! I do tego te obrazki Bruna - bosko! Po drugie - cudnie, że zrobiłaś ten album - jest świetny. A po trzecie - rozumiem doskonale radość ze zrobienia czegoś "dla siebie" :*

    ReplyDelete
  14. Pomysłowy, prosty, a jakże niebanalny. Super :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. WOW!!!!!!! jest REWELACYJNY!!! począwszy od oldschoolowej bazy, przez zdjęcia i rysunki po cały mega pozytywny klimat!
    chyba w końcu się zmobilizuję i też zrobię sobie album ;)

    ReplyDelete
  16. Bombowy!!! Rewelacyjna, oryginalna pamiątka...

    ReplyDelete
  17. Świetny prezent sobie sprawiłaś! :))

    ReplyDelete
  18. Anonymous10:47 AM

    cudowny albumik !!! świetny klimacik a zdjęcia rzeczywiście rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  19. Cudowny album!
    Aj zatęskniłam i ja żeby zrobić coś dla siebie :)

    ReplyDelete
  20. Niesamowity!!!!!!! Pomysł świetny i cudne wykonanie!
    Radosnej Wielkanocy, Karmelku :*

    ReplyDelete
  21. niesamowity wyszedł!!:))

    ReplyDelete
  22. fajnie, że wyzwanie Cię zmotywowało bo wyszedł z tego super optymistyczny albumik :)

    ReplyDelete
  23. Cuuuuudny album! Świetny pomysł ze schowaniem rysunków. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.