Friday, April 20, 2012

wspomnienia na biało

Dziś w ramach projektu na blogu Rapakivi, wspominam letni dzień, kiedy to Zosia chrzciny swoje doświadczyła. Oczywiście o wiele bardziej interesowało ją, to co jest za jej plecami ;)

Za tło posłużył mi papier Hectic Eclectic #5, z niego też wycięłam dodatkowe ozdobne paski. Z papieru Winter Elegance #2 wycięłam paski, które nakleiłam na szare tło.

Całość ozdobiłam stemplowanymi kwiatami, wykonanymi również na papierze Wintere Elegance #2. Środki kwiatków, to skręcony sznureczek.A, jak zrobiłam listki? Pokażę Wam niebawem! Kurs na kwiatki też czeka na publikację :))






10 comments:

  1. śliczny jest delikatny i te kwiatki uroku mu dodają :D

    ReplyDelete
  2. Superski! Buziak roześmiany...szczególnie. A moją Kaśkę to w szczególności Biblia interesowała...chętnie by kartki przewracała.

    ReplyDelete
  3. wow! super ten sznurek wyglada! i fajnie wykorzystałaś resztki z wycinania dziurkaczem brzegowym tworzac ramke do fotki!

    ReplyDelete
  4. świetne tło! i te kwiatuchy klimaciarskie :D

    ReplyDelete
  5. Te kwiatki są boskie!! Uwielbiam je! :-)
    A córusia charakterna, hihi :-)

    ReplyDelete
  6. super! fajne tło uzyskałaś dzięki wykrojnikom:)
    Marysiu, dziękuję za karteczkę świateczną, buźka:*

    ReplyDelete
  7. Cudowne wspomnienie :)

    ReplyDelete
  8. fantastycznie oprawione wspomnienia!!!
    Zosiak rozwalający :D:D:D:D::D

    ReplyDelete
  9. super tło wyszło z tych borderow :) kwiatki i listki tez b ciekawe :)

    ReplyDelete
  10. Fajne! Ładnie to tło wygląda :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.