Sunday, May 19, 2013

Inspiracje muzyczne z Rapakivi

Witajcie!

Dziś inspiruję muzycznie na blogu Rapakivi. Tak, jak napisałam na firmowym blogu ,w głowie siedzi mi wiele melodii, ale w ręce wpadło mi zdjęcie synka ze słuchawkami na uszach. Moje dzieci, jak tylko usłyszą rytm muzyki, od razu buzie im się śmieją a nogi podrygują, dlatego lubię gromadzić różne utwory. Teraz będę je miała uporządkowane w pudełeczku:






Na tym zdjęciu Bruno miał jakieś 2-2,5 roku, uwielbiam je i tą jego śmieszną minkę.

Poza tym, przypominam Wam o miesięcznym wyzwaniu na blogu Rapakivi:
Jakoinspirację wykonałam zabawny notes:



Miłego weekendu!

5 comments:

  1. Wszystko u Ciebie takie piękne,kolorowe.Podziwiam i pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe pudełeczko :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. pudełko cudne a notes - taki słoneczny - jest super :D

    ReplyDelete
  4. To pudełko ze śliczną buzią bardzo mi się podoba! wesoły notes!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.