Wednesday, October 02, 2013

Gdyńskie Dni Rodzinne

W ubiegły weekend, w Gdyni odbywały się różne zajęcia w ramach imprezy pt Gdyńskie Dni Rodzinne. Udział w nich wzięła między innymi Kuźnia Talentów a ja gościłam tam z moim małym warsztatem dla małych acz zdolnych rączek. Materiały zasponsorowała nam I Kropka, dzieciom liski jesienne szczegolnie przypadły do gustu. Podobnie, jak jesienne papiery.

Zapraszam Was na fotorelację:

Jesienne I kropkowe liski:


Zaczynamy! Oczy dzieci krążą po stole!


I jest kolorowo!



Już od kołyski wyrabiamy wrażliwość artystyczną.


A małe rączki pracują!

 

I uśmiechnięte buźki:


Zapraszam Was do zapoznania się z propozycją zajęć w Kuźni Talentów, wszystko znajdziecie na TEJ stronie.

A osobiście, moge polecić Wam zajęcia warsztatowe - albumowe:


11 comments:

  1. Fantastyczna sprawa,mam prośbę,jeśli kiedykolwiek będziesz miała o warsztatach dla trochę starszych to proszę daj mi znać,bardzo chciałabym uczestniczyć w takich zajęciach a do tej pory nie miałam okazji.Jestem z okolic Gdyni,więc miałabym blisko:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Attea, zapraszam do śledzenia mojego bloga, tutaj zamieszczam takie informacje. Miło mi będzie, jak pojawisz się na jakiś zajęciach :)

      Delete
    2. Już zaobserwowałam rano:))

      Delete
  2. niezłe , dzieciaki są świetne , maja córka 2,5 roku już tez umie posługiwać się dziurkaczem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brawo, masz uzdolnioną manualnie córeczkę!

      Delete
  3. Super sprawa, a widać że maluszki dumne ze swoich dzieł! Nic dziwnego ze liski sobie przypodobały, bo sa piękne;>

    ReplyDelete
  4. Na pewno było bardzo twórczo,a poza tym Gdynia to cudowne miasto :)

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł! Sama chętnie bym tam do Ciebie wpadła- gdyby było bliżej...;)

    ReplyDelete
  6. Ależ zdolne dzieciaczki. :)

    ReplyDelete
  7. oj wyobrażam sobie jak tam było swietny pomysł

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.