Thursday, November 21, 2013

Listopadowe kolory - moja praca

Pamiętacie o zabawie z listopadowymi kolorami? Dla przypomnienia zapraszam Was TU.  Moja praca, to skromne coś, na kawałku kartona, z moim jednym z ulubionych w tym roku motywów świateczno - zimowych, czyli z jeleniem.

Na początek skromna fotka mojego parapetu. Zdjęcie już historyczne, bo na dniach wymieniliśmy okna. Już nie ma klimatu, za to jest cieplej, ciszej i nie boję się, że przy wichurze wypadną ;)


I o taki mały mój twór:




Pozdrawiam Was ciepło!

6 comments:

  1. Tak, ten motyw to zdecydowanie hit sezonu :) bardzo ładna praca :)

    ReplyDelete
  2. Gdzie takie poroże upolowałaś;-)?, bardzo zimowo i klimatycznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulliko, to poroże kupiłam w I Kropce. Polecam. :)

      Delete
  3. śliczny, jakby obsypany śniegiem

    ReplyDelete
  4. O kurcze, ale oryginalne, ale piękne. Bardzo unikatowe. SUPER PRACA!:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.