Tuesday, November 05, 2013

Relacja z warsztatów z Paniami - radość tryskała!

Kochani, muszę, muszę pokazać Wam zdjęcia z warsztatów, które w ubiegłą środę odbyły się w sopockiej bibliotece. Przygotowałam dla Pań niespodziankę, a właściwie nie ja - tylko sponsorzy! Scrapek.pl i wspaniałe tekturki Anemone, które wykorzystałyśmy jako ozdoby kopertówek, Na-Strychu i papiery, z których kopertówki tworzyłyśmy oraz sklep-ewa.pl, z mnóóóstwem mnóóstwem dodatków. Co było w paczkach, pokazywałam Wam już TU, TU i TU.

Teraz pora na zdjęcia z samych warsztatów!

Przegląd zawartości paczek. Ach, gdybyście mogły usłyszeć te piski radości!


Już działamy!


I podziałałyśmy - kopertówki z tekturkami Anemone ze sklepu scrapek.pl, papiery od Na-Strychu i kwiatki, świecidełka, tusze od sklep-ewa.pl




A tu niezwykły wianek, od a do z zrobiony własnoręcznie przez jedną z przemiłych Pań. Prawda, że piękny!



Chciałam Wam również podziękować za przemiłe komentarze, które zostawiłyście pod poprzednim postem z relacją z warsztatów. Wszystkie Wasze słowa przekazałam, było to nie zwykle miłe. Dziękuję!

1 comment:

  1. Oh co za śliczne prace!! Widać w nich radość i pasje, to wspaniałe!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.