Wednesday, January 29, 2014

Podmorskie opowieści

Do wykonania tego wpisu zainspirowały mnie kolory w Art Piaskownicy - TU - Skojarzyły mi się ze światem podmorskim, wodorostami. Kiedy sobie tak maziałam, syn siedział obok i taka odbyła się rozmowa:

Syn: Mamo, a co to właściwie jest? Wygląda, jakby robaki oblazły śmietnik.
Ja: Hm, to podwodny świat.
Syn: Chcesz mi powiedzieć, że to niby mają być wodorosty?
Ja: Tak
Syn - To mi się widzi, że to niezbyt udane.

Jest to kolejna strona z przerabianej książeczki dla dzieci.


Udane, czy nie, kolory mi się podobają, więc Wam pokazuję i zgłaszam na kolorowe wyzwanie w Art Piaskownicy.






15 comments:

  1. Ale się ośmiałam z tej rozmowy :) Wpis jest boski a pomysł na przerobienie książeczki dla dzieci - rewelacyjny! Mam chyba jakieś takie niepotrzebne, jupi!

    ReplyDelete
  2. I wykonanie i kolorystyka bardzo mi się podoba:) A dialog spowodował ogromy uśmiech;)
    Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie bomba :) Bardzo mi się podoba - kolory cudne. Cały pomysł jest super, taką książeczkę można by przerobić na album ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, cieszę się :) A książeczki przerobione na album świetnie się trzymają, jedną zrobiłam w zeszłym roku: http://babskie-zachcianki.blogspot.com/2013/03/pasowanie-na-starszaka-album.html

      Delete
  4. Haha to widzę że synek bardzo szczery :D
    W każdym razie mi się praca bardzo podoba, sztuka to nie tylko realistyczne przedstawienia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieci zawsze są szczere - czasem do bólu ;))

      Delete
  5. Fajne te wasze rozmowy! Mi przypadł do gustu Twój podwodny świat.

    ReplyDelete
  6. Świetne zielone "coś" :D
    Określenie Bruna czadowe :)
    Uściskaj dzieciaki :)

    ReplyDelete
  7. komentarz synka - boski!
    a Twój podwodny świat jest rewelacyjny - uważam, że wodorosty bardzo udane ;-)

    ReplyDelete
  8. Oh masz rozbrajającego syna "Jakby robaki oblazły śmietnik" XDD Mi się tam podobają te "robaki", super kolorystyka, no i tło na pewno nie przypomina śmietnika. Pozdrawiam:) super, ze wstawiłaś zdjęcie swojego albumiku jako nagłówek, ślicznie to wygląda ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też rozbroił i niesamowicie pozytywnie (wbrew pozorom) nastroił tekst syna :)) Dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  9. Według mnie całkiem udany wpis - ciekawy efekt. :) Nie masz się co przejmować krytyką syna. ;)

    ReplyDelete
  10. A nam również podoba się Twój podwodny świat!!! Cudne kolorki :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.