Tuesday, October 28, 2014

Iść do przodu - mixed media z Project Prezent


Witajcie :)

Dziś przedstawiam Wam moje wczorajsze zabawy z mediami.Zaczęłam od tego, że biała kartka leżała na moim stole, a ja od czasu do czasu podchodziłam i dodawałam kolejne rzeczy. Ogólny zarys miałam w głowie - chciałam stworzyć LO z motywującymi napisami. I chyba się udało ;)


Niniejsza praca znalazła się jako inspiracja na blogu Project Prezent. Wykorzystałam w niej tekturki tej firmy oraz stempel. Dojrzycie w niej sześciany, które wyjęłam z plastra miodu. Pokolorowałam je dwoma kolorami mgiełek.



Zatańczyła również tutaj baletnica, która kojarzy mi się z lekkością i unoszeniem się nad ziemią. A kiedy wiruje, powoduje, że świat wiruje razem z nią.



Pośród chmurek, dojrzycie również gwiazki, które wycięłam z odbitki stempla "To jest nasz czas".


Moja praca zawiśnie w pobliżu biurka i mam nadzieję, że będzie mnie motywować do działania, a Was zmotywuje do pracy nad mediowymi projektami.


Pozdrawiam Was cieplutko!

5 comments:

  1. Rewelacyjnie Ci to wyszło!!!

    ReplyDelete
  2. i mówisz, że ta kartka biała była???? Ja muszę do Ciebie na jakieś mini szkolenie z mediów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bielusieńka była :) Może kiedyś się spotkamy na żywo, to z przyjemnością pomediuję z Tobą :)

      Delete
  3. Cudniee jest achh :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.