Tuesday, September 20, 2011

serduchowo





Serducha to taki miły temat :) te kartki zrobiłam już dość dawno, ale wciąż jakoś nie miałam okazji ich pokazać. Głównym elementem obu, są właśnie serducha, wycięte niesymetrycznie, obramowane farbką distress crackle paint, popsikane glimmer mistem, dzięki któremu z lekka się błyszczą i z oczywiście poszarpanymi brzegami, bo jakże by inaczej ;)
Dodatkowo, na pierwszej dodałam kwiatka ukręconego z karbowanej bibuły. Użyłam papierów TheScrapCake :)

Serdecznie Wam dziękuję za przemiłe komentarze, jakie zostawiacie pod moimi postami!
Przesyłam buziaki - wirtualnie - co by Was nie zarazić, bo ja pociągająca jestem :)

7 comments:

  1. U Ciebie, Karmelku, podobnie jak u Magdy, te papiery dostają nowe, inne życie. Mnie takie zachwyca!

    ReplyDelete
  2. mniam karteczki, takie najlepiej Ci wychodzą :)

    ReplyDelete
  3. Niezmiennie zachwycają mnie Twoje prace :)
    Te tutaj są szczególnie sympatyczne :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. W prostocie piękno. Śliczna karteczka. :)

    ReplyDelete
  5. Pięęęękne!!!!!!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.