Sunday, February 23, 2014

Don't forget to dream every day

Poniższy mediowy wpis do mojej książeczki zrobiłam już jakiś czas temu, ale czekał na swoją kolej, na swój dobry dzień. I dziś taki jest, bo w sumie zupełnie niespodziewanie uświadomiłam sobie, że jedno z moich małych marzeń, typu - ach, jakby to miło byłoby mieć --tu westchnienie -- zaczyna się spełniać. Ot, takie bardzo przyziemne, zdeczko próżne, ale niespodziewanie staje się rzeczywiste.

Wpis mediowy, z gel mediu, farbkami matowymi, perłowym mistem, czarnym tuszem kreślarskim i czarnym gesso 13@arts, które możecie zakupić w sklepie o TU





A moje marzenie? Ach, przeglądając bezkresne przestrzenie Pinterest w poszukiwaniu inspiracji wnętrzniarskich, wielokrotnie natykałam się na półeczki z GreenGatowymi naczyniami. Kiedyś kubeczek kupił mi mąż, potem ja kolejną rzecz, potem znów psiapsiółka i dziś znów od psiapsiółki czekała wspaniała paczka w sklepie Sopocka Weranda, a także od przemiłej właścicielki, Anitki, co nie co... i tak, moja półeczka się zapełnia... Dla spragnionych wielu estetycznych wrażeń zapraszam na profil Sopockiej Werandy, o TU


4 comments:

  1. Widziałam, macałam i pozostaję pod ogromnym wrażeniem Twojego mediowego talentu. Trzymam kciuki za wszystkie marzenia i dowieszanie kolejnych półeczek.Serdeczności.

    ReplyDelete
  2. Twoja książeczka opowiada nowe wspaniłe bajki :) I zdecydowanie chyba się zaraziłam i też już pragnę tych kubeczków :)

    ReplyDelete
  3. This is very, very cool!!!!!!!!!!!!!!! <3!

    ReplyDelete
  4. Przejrzałam wszystko wzdłuż i wszerz :P Cudne prace :)) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :))

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.