Friday, February 21, 2014

Trochę tego, trochę tamtego :) i może coś do Was w rączki trafi?

Kochani,

dziś w pierwszej kolejności zapraszam Was do zabawy na moim fan page'u na Facebook'u. Otrzymałam cudną paczkę od Rapakivi i tak się nią cieszę, tak mnie swędzą rączki, że ide już z tych materiałów coś przygotowywać i chcę się z Wami troszkę podzielić tą radością. I tak licze, po cichu, ze może liczba obserwatorów podskocz do 600? Dwa dni temu miałam urodzinki, więc może zrobicie mi taki mały prezent?

Do zabawy zapraszam TU

A to paczucha, prawda, że wspaniała?Te i inne wspaniałe rzeczy możecie zakupić w sklepie Rapakivi, w tym cudną nową kolekcję delikatnych papierów - Fairy Floss

Ponad to, dziś otrzymałam cudną paczuszkę od Angel, moja kochana duszyczka zrobiła mi niezwykłą niespodziankę, dziękuję!:



A na koniec jeszcze chcę Wam pokazać zawieszkę, którą przygotowałam na wyzwanie Rapakivi w tym miesiącu, pt. "Home Sweet Home", szczegóły znajdziecie TU, macie jeszcze 5 dni na udział!




Miłego dnia!

5 comments:

  1. Zabawna sówka :)
    Cieszę się, że dotarło :D
    buziaki**

    ReplyDelete
  2. e to już biegnę ...., bo śliczności dostałaś

    ReplyDelete
  3. Sówka w kratkę świetnie wygląda :-))) Piękne prezenty, gratuluję :-)))

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę Ci tych wspaniałości! Karteczka wyszła Ci świetna:) Wszystkiego najlepszego:)))

    ReplyDelete
  5. Fantastyczna zawieszka! Uwielbiam sowy :).
    Ależ cudowne przydasie dostałaś! :D

    Pozdrawiam,
    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.