Wednesday, February 12, 2014

Siedziała mi w głowie Alicja Burtona...czyli inspiracje craft wawowe

 W weekend miałam niebywałą przyjemność spotkać się na Craft Wawie (dziękuję Novinko i Aneto za super organizację!) z wieloma wspaniałymi ludźmi.  Zdjęć sama nie robiłam, ale na kilku zotsałam uwieczniona, znajdziecie je w poście poniżej. Zakupów poczyniałm niewiele, ale to, co wpadło mi w ręce zainspirowało mnie w zupełnie innych klimatach niż dotychczas.

A to mój najświeższy blejtram, pełen mediów (farby Matte Ayeeda Paints), czarne Ayeeda Gesso, medium żelowe,), kwiatów Primowych oraz innych dobroci. Znalazły się na nim również wspaniałe metalowe dodatki z Retro Kraft Shop, dzięki nim, praca nabrała postarzonego charakteru, ------ dlatego zgłaszam ją również na wyzwanie na blogu Retro Kraft Shop ----







Jestem zaskoczona, bo to chyba pierwsza praca, która nawet spodobała się mojemu mężowi :))

Ten blejtram zgłaszam również na wyzwanie na blogu --- Crafts And Me,--- ponieważ zdjęcie inspiracyjne podrzuciło mi sporo pomysłów do tej pracy. I enter the February challenge on Craft And Me blog, as the inspirational photo filled me with more ideas while making my project.

A teraz kilka migawek ze zlotu. Tak, jak wspominałam, nie robiłam sama zdjęć, posiłkuję się więc pożyczonymi, w więskszości od oficjalnego fotografa zlotu - PAULINY WOŚKO - TUTAJ zobaczycie jej relację, zapraszam, bo naprawdę wspaniałe zdjęcia robi. Polecam również oficjalną stronę Pauliny-- TUTAJ --, co nieco pożyczyłam również od ANGEL oraz ze sklepu SCRAPEK.PL

Na wstępie parę fotek od Pauliny Wośko, byście ten klimat poczuli: :)


Nawet moja praca załapała się na zdjęcie:

I czas na miłe spotkania: 

Z Wiosanką i Angel (takie ładne nam fotki ustrzelili, że muszę pokazać aż dwie ;)


Z Gosią S


Tu starałam sie zrozumieć, o co chodzi z tym dziurkaczem ;) 
Z Asią i jej mężem - Craft4You 



 z Basią i Magdą


Z JaMajką i Brises



JaMajka znęcała się nad moim Smashem ;)


Z angel, Anią z Poddasza i Kamilcią 


Spotkałam wielu wspaniałych znajomych, wielu z Was nie rozpoznałam, z czym się źle czuję, kilkoro z Was poznałam po fakcie ;)) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiłe spotkania :))

14 comments:

  1. Fantastyczna praca! Przy każdym spojrzeniu można odkrywać w niej coś nowego, super! I cudowna fotorelacja, ja mam chyba jakiegoś pozlotowego doła, że to już było i znów trzeba czekać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja mam doła, że się nie poznałyśmy na żywo ;)

      Delete
  2. o wow! blejtram jest bajeczny... z fotorelacji wynika że bawiliście się świetnie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Było wspaniale - akumulatory twórcze zdecydowanie naładowane :)

      Delete
  3. Genialna kolorystyka, a jakie tło piękne... Naszego kwiatka o mało nie rozpoznałam, tak zmienił charakter! Mogłabym na tę pracę patrzeć i patrzeć...

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa, oprócz kwiata jeszcze listki i motyl :))

      Delete
  4. This is AMAZING! Beautiful design and texture! <3!

    ReplyDelete
  5. Blejtramik cudny...Zgadzam się..Można patrzeć i patrzeć....

    ReplyDelete
  6. Cudowna praca, to jedna z tych co dech zapiera, wspaniała kompozycja i można poświęcić wiele godzin na odkrywanie jej kawałek po kawałeczku! Piękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joy, dziękuję, takie miłe słowa :)

      Delete
  7. Wiedziałąm,,że grafiki trafiły w dobre ręce:)

    ReplyDelete
  8. Praca fantastyczna, bardzo podobają mi się te nieziemskie kolory :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.