Thursday, February 06, 2014

mediowa książeczka część kolejna

Moi drodzy,

dziś pokażę Wam tylną część okładki książeczki. Już jest cała gotowa, chociaż nie wszystko Wam pokazałam. Ale spieszyłam się ją dokończyć, ponieważ parę z Was pytało, czy ją będę mieć na zlocie, by sobie pooglądać, więc musiałam ją wykończyć. Lubię tą moją mediową książeczkę - jest taka zwariowana, niedoskonała i moja. uczę się w niej mediów, patrzę, jak reagują ze sobą i jakie dają efekty. Wspaniała zabawa, idealna forma odstresowania się.

Tylna okładka nawiązuje do przedniej. Z tym, że na przedniej jest ranek, a na tylnej dzień się chyli ku końcowi :) Użyłam tutaj różnego rodzaju farb, w tym Ayeeda Matte Paints (np peach, salmon, lime), Ayeeda Gel Medium, mgiełki perłowej w płynie, którą używam zamiast psikacza z wodą, do rozrzedzenia farb, dzięki temu ślicznie a zarazem delikatnie mienią się. A także tuszu kreślarskiego dostępnego w sklepie 13Arts.

Tylna okładka prezentuje się tak








Dla porównania przednia:




9 comments:

  1. Fantastyczne wpisy! Urodziłaś się do mediowania :)

    ReplyDelete
  2. Śliczności, efekt jest zachwycający! :)

    ReplyDelete
  3. Cudne kolorki! Świetny pomysł na tę książeczkę... :)

    ReplyDelete
  4. Cudo, uwielbiam tę Twoją książeczkę, budzi wyobraźnie, i bardzo przyjemnie się ją ogląda :)

    ReplyDelete
  5. Całość przepełnia optymizm, świetna kolorystyka - można się przy niej rozmarzyć:)
    Pozdrawiam, życząc dalszych mediowych sukcesów:):)

    ReplyDelete
  6. So sweet! Love the texture, the color, and the girl image.......fabulous!

    ReplyDelete
  7. super! podziwiam, bardzo się otworzyłaś na media

    ReplyDelete
  8. Karmelku, to prawdziwa karmelkowa bajka z happy endem :)

    ReplyDelete
  9. Fantastyczna, bardzo bym chciała umieć zrobić coś podobnego.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.